Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og tolker det samfunnsfaglæreren har skrevet til meg. Dette er tegnene han han bruk (tolket så godt som mulig fra det håndskrevne arket)

Au kai jevae kaiakteeei, 4'ere hele tiden. Aktivt uuud i timene, og virkei iuteusseit. Kaunsleje du kan gjøre noe med førseeitlesuiiuingene!!.?

 

Stå på!

Wtf please?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter her og tolker det samfunnsfaglæreren har skrevet til meg. Dette er tegnene han han bruk (tolket så godt som mulig fra det håndskrevne arket)
Au kai jevae kaiakteeei, 4'ere hele tiden. Aktivt uuud i timene, og virkei iuteusseit. Kaunsleje du kan gjøre noe med førseeitlesuiiuingene!!.?

 

Stå på!

Wtf please?

8375567[/snapback]

 

Eneste jeg ikke forstod var det siste ordet. :ermm:

Lenke til kommentar
ser på "hot fuzz"

8375570[/snapback]

Er en jævlig bra film egentlig. Jeg koste meg iallefall med den. Pure action på slutten.
Begynner å få litt vondt i ryggen. Nå venter jeg bare på at mamma skal komme. Planer om å dra ut snart :) . Og det er lite liv her..så jeg leser om seriemordere.

8375575[/snapback]

Har du vondt i ryggen så ikke sitt her hele dagen. Kom deg ut å gå deg en tur i marka elns.

Hadde det ikke regnet så jævlig i dag så hadde jeg gått på fjellet. Får se om jeg kanskje tar meg en tur i morra elns.

Lenke til kommentar
Jeg sitter her og tolker det samfunnsfaglæreren har skrevet til meg. Dette er tegnene han han bruk (tolket så godt som mulig fra det håndskrevne arket)
Au kai jevae kaiakteeei, 4'ere hele tiden. Aktivt uuud i timene, og virkei iuteusseit. Kaunsleje du kan gjøre noe med førseeitlesuiiuingene!!.?

 

Stå på!

Wtf please?

8375567[/snapback]

 

Eneste jeg ikke forstod var det siste ordet. :ermm:

8375583[/snapback]

Ja. Og 4'ere hele tiden.

 

 

Hot Fuzz skal sees på kino etterpå.

 

Now playing: Albumet 'Love' med 'The Beatles'. Kick-ass greier.

Lenke til kommentar
b-real: Nei,jeg skal bare vente til mamma kommer. Dytte i meg noen smertestillende :wee: . Regner hos deg ja. Her er det sol og blå himmel.

 

Måtte bare si det.

8375645[/snapback]

Dytte i seg smertestillende? Sånn type kronisk plaging eller bare hive i seg en smertestillende fordi det er det man gjør når man har vondt?
Lenke til kommentar
De har nok ikke det,pus. Du er flink til å gjemme deg.

8375615[/snapback]

De skulle bare visst :p

 

Er en jævlig bra film egentlig. Jeg koste meg iallefall med den. Pure action på slutten.

8375621[/snapback]

Har kommet til der han oppdager det rådet som sitter og sørger for å vinne den konkurransen. Jævlig morsom film egentlig. Tror regissøren må ha sett "Kopps" da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...