Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Demille sånn fest er jo morsom, pleier å stå og peke på drita folk samtid le av dem...

7451257[/snapback]

Haha, ta bilder å vise dagen etter. Den slår ann.

7451280[/snapback]

Det og, bilder med dem og deg ;) At de spyr på dem selv, og du peker og ler av dem.. Gjett om de blir flaue dagen etter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel ikke så sjeldent jeg er innom her, men skummel er jeg ikke, det er b-real sin oppgave å være det :p

7451202[/snapback]

Ja la merke til det.. Lenge siden jeg har vert inne her nå, men ble jo nesten skremt til å ikke poste mer i frykt for å få warn.

7451288[/snapback]

Så fælt er det ikke, men har blitt mer og mer spam den sist tråden, også da mener jeg meningsløs spam, siden alt her inne er spam :p Men noe har betydning, og noe ikke...

ZenCo; Haha, hvor mange valg har du tilgjengelig?

Lenke til kommentar
Er vel ikke så sjeldent jeg er innom her, men skummel er jeg ikke, det er b-real sin oppgave å være det :p

7451202[/snapback]

Ja la merke til det.. Lenge siden jeg har vert inne her nå, men ble jo nesten skremt til å ikke poste mer i frykt for å få warn.

7451288[/snapback]

Så fælt er det ikke, men har blitt mer og mer spam den sist tråden, også da mener jeg meningsløs spam, siden alt her inne er spam :p Men noe har betydning, og noe ikke...

ZenCo; Haha, hvor mange valg har du tilgjengelig?

7451310[/snapback]

Var ment mer som ironisk, gutten min! :!:

Lenke til kommentar
Ja trodde påenget med denne tråden var å "spame" jeg :p

7451327[/snapback]

Hehe, det er sant, alt på en plass ;) Men noe av det er meningsløst og det akkurat den delen av sapmmen har funnet veien hit den siste tiden og derfor sletter vi ekstremt mange poster, og jeg ser nøyaktig antall via en funksjon jegh ar som admin ;)

Lenke til kommentar
slå ann? hva tror du? du er jo der  :!:

7451336[/snapback]

keep it coming. :p

Neimen tenk da, en gang der HW nerder møtes, UTEN pc'r..

Det er seint nå.

7451344[/snapback]

hvordan skulle vi kommunisert da? :ermm:

Nesten så du skaffa meg litt warn da..  :nei:  :p

7451359[/snapback]

når?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...