Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så vanskelig det skal være å finne en ok deltidsjobb for en under 18 år... :dontgetit:

8374193[/snapback]

 

Hadde du tenkt på da? Er 17 selv, og fikk tilbud om jobb i matbutikk (Meny), men avslo det nå og sa jeg skulle vente til sommeren. Virket forsåvidt som en grei jobb, når onkelen min også er sjef der så kanskje jeg får litt småslække jobber? :ohmy:

 

 

Skjer?

Lenke til kommentar
Faen så vanskelig det skal være å finne en ok deltidsjobb for en under 18 år... :dontgetit:

8374193[/snapback]

 

Hadde du tenkt på da? Er 17 selv, og fikk tilbud om jobb i matbutikk (Meny), men avslo det nå og sa jeg skulle vente til sommeren. Virket forsåvidt som en grei jobb, når onkelen min også er sjef der så kanskje jeg får litt småslække jobber? :ohmy:

 

 

Skjer?

8374220[/snapback]

 

Butikk, support, lagerarbeid, whatever .

 

De aller fleste butikker har 18 års grense. Men om man har kontakter går det somregels...

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Åååh jadaa! 5/6 på franskprosjektet! Jessjessjess!! :D

Hun var dødsimponert, og hvis jeg hadde lyst kunne jeg skrive en fransk novelle om personen min og fått dradd opp karakteren min til en sekser!

Jaaaaa! *løpe naken rundt i gangene*

8374382[/snapback]

 

Og hva sier typen til denne nakenløpingen?

 

What the heck..

 

*rive av meg klærne og løpe etter*

Lenke til kommentar
Hoho ^^

Jeg er så glad akkurat nå. Gode karakterer <3

Det er første gangen jeg har vært redd for elendig karakter på et prosjekt, og så får jeg best i klassen etter all sannsynlighet. Samme som Thomas, som er franskfødt og snakker språket flytende. :D

8374455[/snapback]

 

Vi på SO er stolte av deg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...