Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trenger seriøst venner. Hvis noen trenger en venn i nærheten av Oslo, så vær så snill å send meg en PM eller noe.

 

Jeg er 19 år, bor i aurskog og har rett og slett ingen venner. Jeg liker data, bil og pc. Håper på positiv respons :)

 

Hilsen Christoffer

8373899[/snapback]

 

Bor i sandefjord om det er til nytte7hjelp ;)

Lenke til kommentar
Bor i sandefjord om det er til nytte7hjelp ;)

8373910[/snapback]

Haha, du glemte å holde inne SHIFT *poke*

8373913[/snapback]

 

"Såjjy" (!), det skal ikke skje igjen.. Jeg lover.

 

Skulle inn på Siste Stikk idag for å høre om piercing, men turte ikke gå inn da det var en haug av mørkledde hettegenserfolk.

Jeg skulle ønske jeg ikke var så redd for å høres teit ut :p

8373950[/snapback]

 

Du får ta på deg en hettegenser da vet du ;D

Lenke til kommentar
Da var det tid for Sverige! :)

 

Snakkes i kveld!

8374009[/snapback]

Ohh. jeg skal til Sverige i morgen :) Noen som vet om det er noen artige butikker litt lenger inn i landet? Noen butikker som det er på grensen. Og om det er mye dyrere inn i Sverige enn på grensen?

8374026[/snapback]

 

Det er svært få artige butikker "nær" grensa som også er artige, du ser mye av det samme som du vil se i Norge.

 

Regner med at du snakker om "Sandefjord - Strømstad" båten eller kjøre over fra østfold?

 

Isåfall, om du kjører rundt, har du jo nordbyen og slikt.. kjøpesenteret.

 

 

Avataren til DemoniZer virker så emo. No offence.. :shrug:

8374059[/snapback]

 

Jeg satte den en dag jeg var emo, om du finner noe passende til meg (Nerd-style) eller vil lage en, si ifra :)

Lenke til kommentar
Det er svært få artige butikker "nær" grensa som også er artige, du ser mye av det samme som du vil se i Norge.

 

Regner med at du snakker om "Sandefjord - Strømstad" båten eller kjøre over fra østfold?

 

Isåfall, om du kjører rundt, har du jo nordbyen og slikt.. kjøpesenteret.

8374091[/snapback]

Nei. Skal kjøre buss. Aner ikke hvor bussjåføren tar veien. Men saken er at vi skal dra kl 0500 i morgen, og da er vi et stykke inn i Sverige før butikkene åpner. Og det er planlagt stopp i Sverige for å spise og slikt. Skal dra med tysk-klassen til Tyskland. Så det som er mest interessant er om det er mulighet for å kjøpe billig snus? :)

 

EDIT: Jeg tenker da på typiske tobakksjapper.

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...