Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tulleringte til B-Real her på forumet for noen år siden da jeg fikk nytt telefonnummer. Sa jeg ringte fra kripos (elns) og sa han var siktet for å poste injurerende bilder på nettet. B-Real beit på kroken som en glupsk fisk og jeg er ganske så sikker han ble livredd (hørtes jo ut som han var på halvgråten :p).

 

Såså, Gisle. Enda glad i deg! :p

8365973[/snapback]

En stykk eid Gisle, takk! :!:

Lenke til kommentar
Neppe: Jeg kommer nok opp til Verdal en eller to ganger i løpet av året ;)

8373664[/snapback]

Du får si ifra. Så kan vi skalle ned hverandre. Eventuelt bare hilse. Kanskje vi får trene på "Sprek" gratis ? :cool:

 

Ja, de silioene burde fått seg en renovering. Ikke akkurat 2 små sjarmtroll når man entrer togstasjonen. Men resten av byen har blitt veldig fin, synes jeg :) Har veldig dårlig rykte da.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Neppe: Jeg kommer nok opp til Verdal en eller to ganger i løpet av året ;)

8373664[/snapback]

Du får si ifra. Så kan vi skalle ned hverandre. Eventuelt bare hilse. Kanskje vi får trene på "Sprek" gratis ? :cool:

 

Ja, de silioene burde fått seg en renovering. Ikke akkurat 2 små sjarmtroll når man entrer togstasjonen. Men resten av byen har blitt veldig fin, synes jeg :) Har veldig dårlig rykte da.

8373695[/snapback]

 

Det første som skjedde da jeg kom ut av toget for første gang, var at onkelen min dissa de siloene! Haha. "Verdals stolthet" :!:

 

Jeg får i alle fall trene gratis på Sprek :D

Lenke til kommentar
Det første som skjedde da jeg kom ut av toget for første gang, var at onkelen min dissa de siloene! Haha. "Verdals stolthet" :!:

8373710[/snapback]

Har vært oppå der engang. God utsikt. Det meieriet som er på siden av (Kjøpesenter nå). Det er iallefall ikke rosa lenger, var det før.

 

Høres ut som en real homseby.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Bra det har greid å fjerne noe rosa i alle fall :!:

 

 

Lenge siden jeg har vært i Verdal nå. Forrige gang var barnedåpet til fetteren min.

8373739[/snapback]

Huset jeg bodde i var rosa engang i tiden :blush:

 

Sikkert 10 år siden nå da.

 

Men nå skal jeg i et møte. Kos dere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...