Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg kan huske at vi hadde noen prøver om kosthold, annoreksi og slike ting. Men noen rapporter måtte vi da aldri skrive. Læreren vår skrev rapporter om hvor flinke vi var, men det var vel det nærmeste man kom rapporter i heimkunnskapen på den skolen jeg gikk på tidligere. Jaja, noen lærere er syke, og dere har sikkert fått en natufag-utdannet lærer som heimkunnskapslerer. De er jo så glad i rapporter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan huske at vi hadde noen prøver om kosthold, annoreksi og slike ting. Men noen rapporter måtte vi da aldri skrive. Læreren vår skrev rapporter om hvor flinke vi var, men det var vel det nærmeste man kom rapporter i heimkunnskapen på den skolen jeg gikk på tidligere. Jaja, noen lærere er syke, og dere har sikkert fått en natufag-utdannet lærer som heimkunnskapslerer. De er jo så glad i rapporter.

8372511[/snapback]

Læreren vår er egentlig ganske grei, men er litt kjedelig når det skal leveres full rapport på hva vi lagde til middag på hjemmedagen, hvordan det gikk, og hvordan det gikk å vaske huset. Men når man ser på noen i klassen min, så forstår man jo at det var lurt :!:

 

Hu er ikke N/M lærer, men N/M læreren vår er ikke utdannet til det :ohmy:

 

@ Skarstad. Ja, vi må det :p

 

EDIT: Praktisk prøve i mat og helse snart. Vi skal lage en gjerdeig :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
PM :p

 

EDIT: Jeg skjønte den, tror jeg :(

8372548[/snapback]

 

"Hvem innlevering er det vi har nå?"

 

Rettelse:

 

"Hvilken innlevering er det vi har nå? "

Lenke til kommentar
Lykke til!

 

Hva er særemnet om?

8372661[/snapback]

 

Forfatteren jeg har valgt er Stavangerforfatteren Andreas "Ajax" Jacobsen, kjent for blant annet "Slage på Parra" og "Makta på Straen".

 

Problemstillingen sliter jeg litt med, men tror jeg får for forholdet mellom barn og voksne i fortellingene hans.

Så er det bare å begynne... :p

Lenke til kommentar
Jeg er glad jeg er ferdig med skolen :p

God morgen, forresten!

8372671[/snapback]

 

God morgen til deg og!

 

Jeg er og glad jeg er ferdig med skolen. Jeg kommer nok til å havne på skolebenken igjen, men da på universitet etc. Men ikke med det første.

 

Lykke til!

 

Hva er særemnet om?

8372661[/snapback]

 

Forfatteren jeg har valgt er Stavangerforfatteren Andreas "Ajax" Jacobsen, kjent for blant annet "Slage på Parra" og "Makta på Straen".

 

Problemstillingen sliter jeg litt med, men tror jeg får for forholdet mellom barn og voksne i fortellingene hans.

Så er det bare å begynne... :p

8372673[/snapback]

 

Oh! En nesten ukjent forfatter fra mitt synspunkt. Dvs. Jeg har hørt om han, men aldri lest noe av han..

Lenke til kommentar
At på til vil ledelsen ved skolen ha et møte med meg :huh:

8372753[/snapback]

Da kan du jo nevne at du trenger en utsettelse. :p

 

*gjesp* sovet 47 minutter sammenhengende på det meste i natt. Nå skal jeg organisere, styre, møte og planlegge min fremtidige studier, samt lese 800 sider pensum. life is great.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...