Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, tanken på sjeggette menn i skinn, eller unge plettfire menn med 40 lag brunkrem gir meg et lite kikk

 

eller kanskje det var de 5 koppene med kaffe jeg drakk i stad?? umulig å si :p

8371854[/snapback]

Haha, ja kom med unnskyldninger nå. :p

 

Kompisen jeg skulle på byen med hadde lagt seg siden ingen gadd å bli med ham ut i stad, så da går ikke det heller. Kanskje like greit å ikke dra på byen når man er passe forkjølet, men nå hadde jeg liksom bestemt meg. :S

 

Kjeeedelig.

Lenke til kommentar
Haha, ja kom med unnskyldninger nå. :p

 

Kompisen jeg skulle på byen med hadde lagt seg siden ingen gadd å bli med ham ut i stad, så da går ikke det heller. Kanskje like greit å ikke dra på byen når man er passe forkjølet, men nå hadde jeg liksom bestemt meg. :S

 

Kjeeedelig.

8371870[/snapback]

 

kom hit så kan vi sitte å forsetille oss homo barer sammen og ta en øl :wee:

Lenke til kommentar
kom hit så kan vi sitte å forsetille oss homo barer sammen og ta en øl :wee:

8371884[/snapback]

Blir vel litt langt å kjøre.. Dessuten må jeg være på et møte her kl. 10 i morgen, så det passer dårlig å drikke langt hjemmefra. Ellers hørtes det jo ut som en god idé. :p
Lenke til kommentar
kom hit så kan vi sitte å forsetille oss homo barer sammen og ta en øl :wee:

8371884[/snapback]

Blir vel litt langt å kjøre.. Dessuten må jeg være på et møte her kl. 10 i morgen, så det passer dårlig å drikke langt hjemmefra. Ellers hørtes det jo ut som en god idé. :p

8371910[/snapback]

 

ikke sant :wee: noen andre som vil komme *friste med gratis tuborg og homo bar tenking*

Lenke til kommentar
Aha. Vel skjønner at a blei litt mad. Men ikke få mat er ikke akkurat en human straff :p

8371915[/snapback]

Har ikke spist siden etter skolen og jeg har gjort lekser og sånn i dag alikevell er hu sånn. :thumbdown:

8371922[/snapback]

Da er det bare å raide kjøleskapet da. Ikke noe annet enn å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...