Datasmurf Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Burde kanskje begynne med særemnet, skal leveres på onsdag... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 HorSe: Lyst til å stå på skøyter i morgen? Skylder deg en for å ditche deg forrige gang. 8371226[/snapback] Hehe. Var ikke 110% seriøs, men kan godt skøyte litt. Hvor hen da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 @HorSe: Akkurat det er det samme for meg, for min del kan vi ta et glass vin i stedet for. Jeg liker ikke kulde. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Burde kanskje begynne med særemnet, skal leveres på onsdag... 8371239[/snapback] Du har mast om det særemnet nå ganske lenge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Mitt særemne skal leveres til mandag. Skrev forord i dag. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Tror jeg legger meg, har blitt lite søvn i det siste Sov godt alle sammen... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 @HorSe: Akkurat det er det samme for meg, for min del kan vi ta et glass vin i stedet for. Jeg liker ikke kulde. 8371308[/snapback] Åh, hvis jeg ikke hadde brukt opp de to kinobillettene skulle jeg heller spandert. Har lyst å se Ninja Turtles. Er ikke så aktiv vindrikker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Finner sikkert noe annet å drikke du da? så kan jeg drikke rødvin xD Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Irriterende.. Jeg lå så godt og sov i sengen min tidligere i dag, så kommer mor opp og lurer på om jeg skal ha noe mat. Jeg sier nei, men da hadde hun allerede klart å ødelegge søvnen min. Jeg som hadde planer om å sove helt rundt, blitt alt for lite søvn de siste dagene med tanke på hvor lite man sov i Hamar i påsken.. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Høres greit ut. Tenker du på noe spesielt sted? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Maah. Vi kunne sikkert finne en koselig plass på Landås. ^^ Tar med tepper og drikke (og laptoper) og finner et sted å sitte og snakke dritt eller noe? XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Burde kanskje begynne med særemnet, skal leveres på onsdag... 8371239[/snapback] Du har mast om det særemnet nå ganske lenge 8371309[/snapback] Ja, får meg aldri til å begynne. Enten er det soving ellers så er det soving eller soving. For ikke å glemme soving. Nei, men det blir aldri så jeg får begynt. Jeg har 2 av 3 handlingsreferat, mangler selve greia og må finne på en logg også Hver gang jeg setter meg ned med det, havner jeg på et forum eller fler i stedet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Lalz! @ msn: - Stian aka. skrollan - sier: same shit different day eh?, skjer til helga? Ida Frimpong sier: i morgen: sexshop, dragshow og homobar lørdag: Petter har bursdag, så stikker vi vel ut utover kvelden. - Stian aka. skrollan - sier: eeh, sexshop, dragshow og homobar? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Maah. Vi kunne sikkert finne en koselig plass på Landås. ^^Tar med tepper og drikke (og laptoper) og finner et sted å sitte og snakke dritt eller noe? XD 8371451[/snapback] God idé. Er alltid med på litt drittkasting. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Lalz! @ msn: - Stian aka. skrollan - sier: same shit different day eh?, skjer til helga? Ida Frimpong sier: i morgen: sexshop, dragshow og homobar lørdag: Petter har bursdag, så stikker vi vel ut utover kvelden. - Stian aka. skrollan - sier: eeh, sexshop, dragshow og homobar? 8371536[/snapback] Epsen har nevnt det Dragshowet.. Spurte vel om jeg skulle være med og.. Det inkluderer homobaren etterpå :!: Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Lalz! @ msn: - Stian aka. skrollan - sier: same shit different day eh?, skjer til helga? Ida Frimpong sier: i morgen: sexshop, dragshow og homobar lørdag: Petter har bursdag, så stikker vi vel ut utover kvelden. - Stian aka. skrollan - sier: eeh, sexshop, dragshow og homobar? 8371536[/snapback] aner du hvordan det er å lese dette etter alt vi har gått igjennom? nei da, blir sikkert kos for deg hva er opp ellers her i so da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 God idé. Er alltid med på litt drittkasting. 8371549[/snapback] ^^ Kan ikke denne helgen, men omtrent anytime neste uke passer for meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Epsen har nevnt det Dragshowet.. Spurte vel om jeg skulle være med og.. Det inkluderer homobaren etterpå :!:8371558[/snapback] Dårlig at du ikke blir med. Favoritt-Ida skal være med da. aner du hvordan det er å lese dette etter alt vi har gått igjennom? nei da, blir sikkert kos for deg 8371560[/snapback] Klart det blir gøy. Du skulle vært med i grunn. Vi er snart stamgjester på homobaren. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 aner du hvordan det er å lese dette etter alt vi har gått igjennom? nei da, blir sikkert kos for deg 8371560[/snapback] Klart det blir gøy. Du skulle vært med i grunn. Vi er snart stamgjester på homobaren. 8371575[/snapback] hadde sikkert vært morro... men kan dessv. ikke (og er vell ikke gammal nok heller) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg