Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Okey, skal på fest i morra, men viser seg at jeg MÅ bli henta klokka ett på natta av folka mine! Kan jeg drikke noe i det heletatt? 7451065[/snapback] Jada, pleier å gå fint med et par stykker. jeg vet ikke om det funker men jeg pleier å stappe en tyggis i kjeften rett før de kommer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ikke du heller. 3 dager, så. 7451068[/snapback] Skjønner ikke hva du snakker om. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jada, pleier å gå fint med et par stykker.jeg vet ikke om det funker men jeg pleier å stappe en tyggis i kjeften rett før de kommer. 7451080[/snapback] Og hvis du er heldig så søler du øl på klærne dine. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og hvis du er heldig så søler du øl på klærne dine. 7451090[/snapback] ...eller kaster opp over degselv. Er lettere å få tilgivelse enn tillatelse Drikk deg full! Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rundt hele skolen vår har vi sånne skilt der det står: "røykfritt område" els.. Men alle står jo å røyker overalt (utenom inne på skolen da) Røykestedet er ved ventilasjonsanlegget, så noen ganger begynner det å lukte røyk innne på klasserommene 7451079[/snapback] I vårt klasserom lukter det 200 år gammel kjeller. Luftanlegget er horribelt. Så vi streika. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Okey, skal på fest i morra, men viser seg at jeg MÅ bli henta klokka ett på natta av folka mine! Kan jeg drikke noe i det heletatt? 7451065[/snapback] Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Rundt hele skolen vår har vi sånne skilt der det står: "røykfritt område" els.. Men alle står jo å røyker overalt (utenom inne på skolen da) Røykestedet er ved ventilasjonsanlegget, så noen ganger begynner det å lukte røyk innne på klasserommene 7451079[/snapback] Apropos røyking, hver gang jeg ser dette skiltet ønsker jeg dypt og inderlig å ta meg en røyk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 I vårt klasserom lukter det 200 år gammel kjeller. Luftanlegget er horribelt. Så vi streika. 7451106[/snapback] lol. "Tidens krav" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) 7451079[/snapback] Tinius er litt strengere på akkurat de regla tror jeg, sjøl om de også har slækka litt de siste to åra. På GK måtte jeg og et par til på besøk til rektor fordi vi sto en halvmeter innpå skolens område edit: leif Endret 7. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Og hvis du er heldig så søler du øl på klærne dine. pfft... det er jo bare å si at noen andre sølte på deg da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tinius er litt strengere på akkurat de regla tror jeg, sjøl om de også har slækka litt de siste to åra. På GK måtte jeg og et par til på besøk til rektor fordi vi sto en halvmeter innpå skolens område 7451128[/snapback] Trodde ikke Tinius var så strenge på det.. haha. Btw, hvem er det du har i gym? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Ikke så ille nå lenger, men på GK var de nazi Asaf Hadde Karlsen på GK og VK1. Du da? Endret 7. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Neimen se.. Aalton har tatt seg en tur innom *skjelve i buksene av den skumle røde skriften* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 pfft... det er jo bare å si at noen andre sølte på deg da 7451141[/snapback] Prøv å drikk deg berusa før skolen, og søl øl på deg om morningen når du skal på skolen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 lol. "Tidens krav" 7451118[/snapback] Ja, vi har mye jalla. Verst er TV-kanalen vår. De spiller inn nye nyheter på mandag, sender de hele uka, hele neste uke også mandagen etter jul lager de nye. Og det går i: "Dame falt i kaibakken i dag". De har et program med en fyr i bunad som løper rundt i fylket og.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 pfft... det er jo bare å si at noen andre sølte på deg da 7451141[/snapback] "Ja mamma, jeg var på fest. Folk der drakk, så noen sølte litt på meg. Men jeg drakk ikke, neeeida.. For jeg synes det er kjempegøy å være edru på en fest hvor alle er drita." ..Om foreldra tror han drar på fest hvor folk drikker, og tror han ikke kommer til det er de litt naive. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ikke så ille nå lenger, men på GK var de nazi Asaf Hadde Karlsen på GK og VK1. Du da? 7451152[/snapback] Tihi, du har pappa Jeg har ei dame, husker ikke hva hu heter(jeg suger når det kommer til å huske navn).. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Demille: Ikke alle som er svake vettu Jeg har da vært på fest mange ganger uten å drikke. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Demille: Ikke alle som er svake vettu Jeg har da vært på fest mange ganger uten å drikke. 7451187[/snapback] Åh? Er det noe morsomt? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 "Ja mamma, jeg var på fest. Folk der drakk, så noen sølte litt på meg. Men jeg drakk ikke, neeeida.. For jeg synes det er kjempegøy å være edru på en fest hvor alle er drita." ..Om foreldra tror han drar på fest hvor folk drikker, og tror han ikke kommer til det er de litt naive. neivel da har alldri blitt henta før uansett så, men hender at de er våkne når jeg kommer hjem så da er det tøggis kjeften og heve seg under dyna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg