Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Første del i serien Melf deler unyttige opplysninger med forumbrukerne;

 

(For de som har spilt Super Mario World (der hvor Mario kan ri på yoshi ))

Jeg la merke til det for noen måneder siden, men det kan godt hende det bare er jeg som er treg (eller ikke har spilt det nok)

 

- Når Mario vil at Yoshi skal sluke en fiende (eller bare stikke ut tungen) slår han Yoshi i nakken/hodet !

8365667[/snapback]

 

Ja? Skulle han liksom tråkket han på foten?

 

Har på følelsen av at denne serien din blir.. intressant

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Første del i serien Melf deler unyttige opplysninger med forumbrukerne;

 

(For de som har spilt Super Mario World (der hvor Mario kan ri på yoshi ))

Jeg la merke til det for noen måneder siden, men det kan godt hende det bare er jeg som er treg (eller ikke har spilt det nok)

 

- Når Mario vil at Yoshi skal sluke en fiende (eller bare stikke ut tungen) slår han Yoshi i nakken/hodet !

8365667[/snapback]

 

Hmm.. jeg la merke til det fra første stund jeg spillte det.

Lenke til kommentar
Faen ta ventemusikken til komplett!

8365780[/snapback]

 

Ikke tro at HP har noe bedre.. Mye gammel rock, men det er det samme hele tiden.

 

FSC (Fujitsu Siemens Computers) har opera, og MPX og Cinet vet jeg ikke, jeg er som regel den som forårsaker musikken :p Hmm, ringe meg selv, og sette meg på hold? :p

 

Det var bare for å nevne noen :)

 

Haha, de nye Workstation pcene jeg får sette opp (og så sende ut igjen :() her er passelig heftige :wee:

8365836[/snapback]

 

 

Ikke dårlige de, liker Xeon prosessorene.

Hva er det du skal sette opp egentlig?

 

EDIT:

 

Glemte å svare på en quote ;)

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Ikke dårlige de, liker Xeon prosessorene.

Hva er det du skal sette opp egentlig?

8365868[/snapback]

Det er folk på PU (Produktutvikling) som skal ha de maskinene, de driver med 3D og slike ting, jeg skal bare installere litt funky 3D programmer. Noen av de programmene er forresten et helv*ttes styr å installere, er ikke alle tegninger som trenger en server for å bli lastet liksom ^^

Lenke til kommentar
Ikke dårlige de, liker Xeon prosessorene.

Hva er det du skal sette opp egentlig?

8365868[/snapback]

Det er folk på PU (Produktutvikling) som skal ha de maskinene, de driver med 3D og slike ting, jeg skal bare installere litt funky 3D programmer. Noen av de programmene er forresten et helv*ttes styr å installere, er ikke alle tegninger som trenger en server for å bli lastet liksom ^^

8365885[/snapback]

 

I see!

 

Hva jobber du som/med?

Lenke til kommentar

Jepp som i madrasser og slikt

Spennende nok ja, jeg mener det er bedre enn en skole da for på skoler får de ikke inn like mye fancy utstyr som vi gjør her ;)

Og jeg gikk 1 år med IKT-driftsfag i Ålesund, verdens med sløve skoleår noensinne :wee:

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Jepp som i madrasser og slikt

Spennende nok ja, jeg mener det er bedre enn en skole da for på skoler får de ikke inn like mye fancy utstyr som vi gjør her ;)

Og jeg gikk 1 år med IKT-driftsfag i Ålesund, verdens med sløve skoleår noensinne :wee:

8365980[/snapback]

 

Jeg leste gjennom pensumet til IKT-driftsfag. Må si jeg lo godt.

Kunne jo alt dere lærte fra før av. Med unntak av MS Access, vet ikke hva jeg skal kunne det for når jeg kan databaser som f.eks MySQL etc.

Lenke til kommentar

Helt totalt korrekt :)

Men når du får oppgaver og skal fordype deg i et emne så lærer du en del om det da, pensumet er egentlig bare tull siden mesteparten av tiden går med til oppgaver der man får velge litt selv hva man vil ha om

 

Ellers lærte vi mye Access som da er bare piss, derfor valte vår lærer som er en superduper databasefreak å fortelle en del om relasjonsdatabaser og gi oss oppgaver i det, noe jeg syns var ganske interessant.

 

Ellers hadde vi også patetisk mye Excel, bortkastet tid spør du meg

Lenke til kommentar

Jeg er lei av InfoCare, jeg... makan til opplegg. Her i huset får vi ikke engang se hardt på en pavilion maskin uten at InfoCare er tilstede...

 

Og for ordens skyld; vi er HP servicepartner, men får kun lov til å skru bedriftsmodeller, så forbrukermodeller som pavilion kommer det en kar fra InfoCare og ordner opp i. 1 time kjøring hver vei og 15 min jobb... heia HP!

Lenke til kommentar
Jeg er lei av InfoCare, jeg... makan til opplegg. Her i huset får vi ikke engang se hardt på en pavilion maskin uten at InfoCare er tilstede...

 

Og for ordens skyld; vi er HP servicepartner, men får kun lov til å skru bedriftsmodeller, så forbrukermodeller som pavilion kommer det en kar fra InfoCare og ordner opp i. 1 time kjøring hver vei og 15 min jobb... heia HP!

8366297[/snapback]

 

Hvor jobber du?

 

Infocare? Hva kan de da.. annet enn å bytte hovedkort og ødelegge rammene. De jekker jo opp dekselet med skrujern, ser f.. ikke ut etterpå.

 

Du får bare skru på NC modellene altså? Kjipt, de er store og tunge :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...