Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du ikke blir kastet på gata hvis du ikke betaler er det ikke ordentlig MÅ HA. Men smoking og limo er vel obliga over dammen. Blir sikkert artig da- ;)

8364627[/snapback]

Smoking er MÅ HA jo! Eller så kommer du rett å slett ikke inn på skoleballet. :)

Og limo er noe vi har bestemt oss for lenge siden. Det er noe som hører med!

 

Ustedalen: Det er meg og JoachimR i tråden, dette er nok den første og eneste gangen i ditt liv at du kan si "jeg må ha limo med sjåfør" og få full forståelse.

8364628[/snapback]

Tenkte meg det ja. Seriøst, jeg må jo ha en når jeg skal på skoleball. :D

Lenke til kommentar
Ustedalen: Det er meg og JoachimR i tråden, dette er nok den første og eneste gangen i ditt liv at du kan si "jeg må ha limo med sjåfør" og få full forståelse.

8364628[/snapback]

Haha. Hva legger vi i limo? En towncar med sjaafor? Det vil jeg i saafall kunne godta under tvil som en nodvendig utgift.

8364630[/snapback]

Regner vi en towncar som limo så kan vi likesågodt regne en Rolls Royce for å være en Maybach. Limo er en ting, A8L til Audi pg DTSen til Cadillac er noe annet.

Lenke til kommentar
Regner vi en towncar som limo så kan vi likesågodt regne en Rolls Royce for å være en Maybach. Limo er en ting, A8L til Audi pg DTSen til Cadillac er noe annet.

8364637[/snapback]

Naar jeg drar til flyplassen pleier jeg aa bli hentet av en town car - og firmaet heter vel black tie limo service eller noe i den duren. Det er liksom ikke behov for en limo naar du reiser alene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...