Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lille Frank satt i sandkassen da han så sin far kjøre forbi, med tante Anne ved siden av seg i bilen. Bilen parkerte i et skogholt kort unna, og lille Frank løp bort for å se ha hva de holdt på med. Lettere sjokkert løp han hjem og fortalte sin mor...

– MAMMAVETDUATTEJEGSÅPAPPAOGTANTEANNE...

– Hvis du snakker litt roligere, blir det mye lettere å skjønne hva du sier, formante hans mor mildt.

– Jo, asså, jeg så atte pappa og tante Anne kjørte bil sammen og parkerte inni skogen, åsså begynte dem å kline, åsså knappet pappa opp blusen til tante Anne slik at puppene velta ut, åsså klinte dem enda mer mens hun gned ham på tissen, åsså...

– Vet du, sier hans mor. Jeg syntes at du skal spare resten av historien til middagsbordet, når pappa er tilstede.

Snart sitter de alle tre og spiser middag da moren begynner å snakke til Frank...

– Nå, lille Frank syntes jeg du skal fortelle resten av historien du begynte på.

– Jo'da, pappa og tante Anne satt i bilen og klinte, mens hu viste frem puppene sine og dro av buksa til pappa og gnei ham på tissefanten åsså gjorde dem akkurat som du og onkel Bill pleide å gjøre når pappa var i militæret!

Hæhæ. Jeg lo godt :p

Lenke til kommentar
Vi fikk kasta Mushi inni der. Heldekt av gaffa. :wee:

7450830[/snapback]

Sant det. Flax Killerquo er så noob at han ikke klarte å skru på kameraet :!:

7450845[/snapback]

Han skal få igjen for det. Til neste år er det hans tur. Men vi trenger 4-5 stykker til å bære han. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...