Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som har vært i SO lenge. Jeg hører hele tiden snakk om "den gamle stemninga" og sånt. Hva legger dere i det? Hvordan var det før? Hvordan vil dere gjerne at det skal bli igjen? :D

8361784[/snapback]

Månedskiftet januar/februar for et år siden var knall, fram til rundt April hvor det gikk sakte men sikkert nedover. Aller best var juli/august '05

Lenke til kommentar
Fornuftig SO-prat? Finnes det?

8361774[/snapback]

Så lenge man holder bundy-prat utenfor...så....eh...ja? ;)

 

*kosepåbundy*

Dere som har vært i SO lenge. Jeg hører hele tiden snakk om "den gamle stemninga" og sånt. Hva legger dere i det? Hvordan var det før? Hvordan vil dere gjerne at det skal bli igjen? :D

8361784[/snapback]

Alle har sin mening om hva SO-prat er forno. For min del så ville det ha vært slik SO1 og SO2 var men den tiden er forbi og forumet var noe HEEEELT annet en det er i dag så det blir litt vanskelig :\

 

 

Ja faktisk, Herr brun. b-real went badass og fiksa det :love:

8361785[/snapback]

 

 

For jesus skyld, så håper jeg ikke det.

8361801[/snapback]

Ånei dakar liten da.
Lenke til kommentar
Dere som har vært i SO lenge. Jeg hører hele tiden snakk om "den gamle stemninga" og sånt. Hva legger dere i det? Hvordan var det før? Hvordan vil dere gjerne at det skal bli igjen? :D

8361784[/snapback]

Det var hardt, det var rått, det lurte nazister, kommunister og JoachimR bak hvert eneste gatehjørne, menn var menn, jenter var kvinner og ingen tøset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...