Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Andre som liker "Gilmore Girls" her? Dama mi tvingte meg til å se to episoder og jeg likte det jeg så. ^^

8360026[/snapback]

Sånn type underholdning man kan se på hvis man er syk eller lignende, ellers...nehh...

Er jo deilige stykke kvinnfolk å se på da, det skal jeg ikke nekte på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre som liker "Gilmore Girls" her? Dama mi tvingte meg til å se to episoder og jeg likte det jeg så. ^^

8360026[/snapback]

 

ja faktisk.. :blush: også liker jeg One Tree Hill etter at søstra mi kjøpte sesong 1 i påsken, og jeg tilfeldigvis så på det fordi jeg kjedet meg... ikke bra, ikke bra... :blush:

Lenke til kommentar
Andre som liker "Gilmore Girls" her? Dama mi tvingte meg til å se to episoder og jeg likte det jeg så. ^^

8360026[/snapback]

Sånn type underholdning man kan se på hvis man er syk eller lignende, ellers...nehh...

Er jo deilige stykke kvinnfolk å se på da, det skal jeg ikke nekte på

8360066[/snapback]

Det er i alle fall lettere å se på enn The L Word for å si det sånn. :wee:

Lenke til kommentar
Unnskyld meg,men jeg blir helt paranoid her. Sikkert en her eller noe :hrm: . Han sa at han adda meg fordi jeg er "pen". Så sa han at han hadde sett meg..hva faen.

 

Herregud da. Slutt! *ta vekk mail*

8360180[/snapback]

Er slik det er å være jente på et forum, bare bli vant med det :)

Lenke til kommentar
KittyCat: Sikkert sett deg i RPP ellerno? :wee:

8360194[/snapback]

Jeg er ikke noe å se på. Irriterende at folk adder meg på grunnlag av det. Pleier uansett å være smågutter som vil se patter.

 

B-real : I guess =/

8360230[/snapback]

 

Først påstår du at du ikke er noe å se på, men i etterkant får du frem at du har patter?

Lenke til kommentar
Way to go, burde sikkert stoppe nå. :wee:

8360243[/snapback]

Med mindre alle de som har fått den av en eller anen sender den til halve kontaktlisten sin, som sender den videre, osv. osv. :p

 

KittyCat: Det er alltid "farlig" å være i mindretall kjønnsmessig.

 

Leptox: Tror du satt fingeren på problemet der. :!:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...