Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

..Gå i spinn! SO har blitt litt laimt, lzzzmdzzm.

8358856[/snapback]

Nei det har blitt et behagelig sted å være.
Den neste pc'en min SKAL være en HP! Dell er greit nok, men jeg foretrekker  å kunne gjøre hva jeg vil med pcn min. Dell har faenmeg låst alt av BIOS-instillinger, og man kan ikke skifte hovedkort uten å skifte kabinett!

8359648[/snapback]

Er derfor man skal holde seg unna dell. Ferdigskvip som er låst og omlaget så du MÅ innom de for å gjøre service på enkle ting som man kunne har gjort selv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennene til Sirslask adder meg på msn hele tiden. Fikk en invitasjon til en sammenkomst eller noe. Hva faen er dette for noe kødd :ermm: . Sendte den vel til alle på msn-lista. Kjenner ikke duden engang.

Deilig å jogge i dag da.

8359817[/snapback]

En STOR feil å ha SirSlask på msn om en er jente. Du risikerer å oppleve nettopp det du opplevde allerede :p Desverre.

"amagd, ther ar grrrlz on teh intarnatz!" :ermm:

edit: minner meg om en kar i Gamereactor som intervjua en jente om WoW. Hu sa at de fleste gutter/menn oppfører seg som om de har aldri sett en jente før. "Er du virkelig jente?" - "ja". -"Har du store pupper?!" er typiske samtaler hun har opplevd.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Vennene til Sirslask adder meg på msn hele tiden. Fikk en invitasjon til en sammenkomst eller noe. Hva faen er dette for noe kødd :ermm: . Sendte den vel til alle på msn-lista. Kjenner ikke duden engang.

Deilig å jogge i dag da.

8359817[/snapback]

Du må holde deg så langt som mulig unna 90-tallsgenerasjonen. Det blir kanskje litt vanskelig siden du selv er en del av den, men du skjønner nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Ingen tøsing? Ånei, for en nedtur.

:dontgetit:

8359840[/snapback]

En nedtur for menneskeheten rett og slett! *HYYL*

edit: minner meg om en kar i Gamereactor som intervjua en jente om WoW. Hu sa at de fleste gutter/menn oppfører seg som om de har aldri sett en jente før. "Er du virkelig jente?" - "ja". -"Har du store pupper?!" er typiske samtaler hun har opplevd.

8359868[/snapback]

Vel...småfolk og det å se det andre kjønnet utfolde seg på internet...det slår aldri feil.
Lenke til kommentar
Andre som liker "Gilmore Girls" her? Dama mi tvingte meg til å se to episoder og jeg likte det jeg så. ^^

8360026[/snapback]

Gilmore Girls kan være artig nok det. Også er hun datteren svært pen å se på, hvilket forsåvidt ikke er en ulempe. ;)

Idag har jeg fått kjøpt meg Guitar Hero II, og har allerede økt ferdighetene mine en god del.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

8359817[/snapback]

Omg, jeg trodde jeg var en av bestevennene til Sirslask jeg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...