Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens innkjøp:

Sony Ericsson W880i

Nintendo Wii

 

Stemning:

På topp.

8359334[/snapback]

Hva skal du med en Wii uten noen spill?

 

Hei, mitt første innleg i SO.

 

TANKEKORS: - Det er et alvorlig tankekors at aktor vil ha så strenge fengselsdommer for Munch-ranet, mens voldtektsforbrytere og folk som har ødelagt barn for livet slipper ut etter bare to, tre år, sier forbundsleder Geir Bjørkli til Dagbladet.no.

Link

 

Nåken som er einige?

8359445[/snapback]

Hvorfor dra inn Munch-ranet i dette? Straffene i Norge generelt sett er alt for slappe.

Lenke til kommentar
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=8604&pic=1

 

for FUCKS sakes. Codemasters ser jeg på som smålame for øyeblikket. Se på den screenen. ca 85% av alt du ser av GUI er direkte rip-off fra WoW sin GUI. Thumbs down :/

8359515[/snapback]

Rip-off? Ikke akkurat. Det er bare slik den sjangeren fungerer, og WoW var langt ifra først ute.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hvorfor dra inn Munch-ranet i dette? Straffene i Norge generelt sett er alt for slappe.

8359517[/snapback]

dDet er vell for samenligning, men vi bør ha strengere straffer, selv syntes jeg at 21år bør brukes mye oftere. eller 21års grensa bør fjernes siden den er litt lav i forhold til andre land. Enda viktigere er dette nå som det kommer mer og mer kriminalitet her i landet

Lenke til kommentar
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp?screen=8604&pic=1

 

for FUCKS sakes. Codemasters ser jeg på som smålame for øyeblikket. Se på den screenen. ca 85% av alt du ser av GUI er direkte rip-off fra WoW sin GUI. Thumbs down :/

8359515[/snapback]

Rip-off? Ikke akkurat. Det er bare slik den sjangeren fungerer, og WoW var langt ifra først ute.

8359529[/snapback]

 

spar meg. SWG hadde langt mer annerledes GUI enn WoW. Jeg snakka om GUIen. Portrait,lvl,hp/mp delen, xp delen med action buttons, bags osv. Er som å se en "mod" til WoW sin GUI. Jeg syns nå Codemasters kunne ha vært LITT mer kreative når det gjaldt den delen, enn å bare gi opp og følge "trenden" slavisk.

 

Grafikken though...det er noe annet. Jeg syns ikke helt den er på topp utifra screens, men den er bedre enn WoW (måten terenget og fjell er bygd opp på).

 

edit: for å ikke snakke om vannet. Det ser bare supert ut for ett slikt spill.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Ahh, Bundy og Lars gikk amok?

8358705[/snapback]

What else?

 

..Gå i spinn! SO har blitt litt laimt, lzzzmdzzm.

8358856[/snapback]

Du sier ikke det? Dere har jo postet få sider mens jeg har sovet.

 

for deg som elsker å provosere og lage faenskap kanskje :)

8359607[/snapback]

Ingen som reagerer på flagget da, går rundt hele tiden med t skjorte og genser med opp ned kors på.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...