Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg sitter her og planlegger litt på russebuksa og kom opp med en ide. Jeg tenkte å ta et norsk flagg å sy på det ene buksebeinet, "gal" vei slik at korset er oppned. Det er flere grunner til at jeg vil ha det slik, og tror det kan bli tøft. Men det jeg trenger er litt meninger, jeg snakket med en klassekompis om akkurat dette, og han syntes det var for drøyt (det var spottende mot det norske osv.). Derfor lurer jeg på hva dere andre syns? Poenget var ikke å bli oppfattet som en nasjonalist eller noe slikt, og derfor dropper jeg det dersom det blir for drøyt.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

Hei, mitt første innleg i SO.

 

TANKEKORS: - Det er et alvorlig tankekors at aktor vil ha så strenge fengselsdommer for Munch-ranet, mens voldtektsforbrytere og folk som har ødelagt barn for livet slipper ut etter bare to, tre år, sier forbundsleder Geir Bjørkli til Dagbladet.no.

Link

 

Nåken som er einige?

BTW: Er det her ein ting som man kan skrive i SO? Orker ikkje å lese 83000 inlegg... som sagt, første post.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg sitter her og planlegger litt på russebuksa og kom opp med en ide. Jeg tenkte å ta et norsk flagg å sy på det ene buksebeinet, "gal" vei slik at korset er oppned. Det er flere grunner til at jeg vil ha det slik, og tror det kan bli tøft. Men det jeg trenger er litt meninger, jeg snakket med en klassekompis om akkurat dette, og han syntes det var for drøyt (det var spottende mot det norske osv.). Derfor lurer jeg på hva dere andre syns? Poenget var ikke å bli oppfattet som en nasjonalist eller noe slikt, og derfor dropper jeg det dersom det blir for drøyt.

8359385[/snapback]

 

imho, vil jeg si at det blir for drøyt ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...