Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare slik hodet vårt fungerer, ikke alle trekker Dobbel-a til en å som det skal leses i ulike sammenehnger, det er flere kombinasjoner som kan bli en annen bokstav, eneste er at vi ikke er klar over det og vil ikke da automatisk lese bokstaven som den man egentlig skal fremn til, eller noe slikt ;)

Lenke til kommentar
Det er bare slik hodet vårt fungerer, ikke alle trekker Dobbel-a til en å som det skal leses i ulike sammenehnger, det er flere kombinasjoner som kan bli en annen bokstav, eneste er at vi ikke er klar over det og vil ikke da automatisk lese bokstaven som den man egentlig skal fremn til, eller noe slikt ;)

7450250[/snapback]

Jeg tenker "Aaaaalton"

Lenke til kommentar

Han kjenner meg ikke en gang, for tenk!

Neida, Knut. Han hater deg ikke :)

Han syntes du er verdens søteste, og jeg er SIKKER at han egentlig bare vil kose med deg. :)

Orddelingsfeil er så.. så.. *skrike en del ord jeg tror jeg blir moderatorslaktet for om jeg poster* irriterende!

Lenke til kommentar

7450250[/snapback]

Jeg tenker "Aaaaalton"

7450284[/snapback]

Og du er en av de få som tenker slik tror jeg :)

Lenke til kommentar
Han kjenner meg ikke en gang, for tenk!

Neida, Knut. Han hater deg ikke :)

Han syntes du er verdens søteste, og jeg er SIKKER at han egentlig bare vil kose med deg. :)

Orddelingsfeil er så.. så.. *skrike en del ord jeg tror jeg blir moderatorslaktet for om jeg poster* irriterende!

7450370[/snapback]

Hepp, jeg kjenner broren til Torbjørn og resten av familien/slekta :wee:

Endret av kezoom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...