Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg uttaler (i hodet mitt ) og Aalton som Alton og ikke Ålton.Vet ikke hvorfor 7450201[/snapback] Det høres mye bedre ut en Ålton. _____________________________ Jo, msn funker igjen Jeg har venner! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg uttaler (i hodet mitt ) og Aalton som Alton og ikke Ålton.Vet ikke hvorfor 7450201[/snapback] Ja! Men jeg sier alltid Atlon Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er bare slik hodet vårt fungerer, ikke alle trekker Dobbel-a til en å som det skal leses i ulike sammenehnger, det er flere kombinasjoner som kan bli en annen bokstav, eneste er at vi ikke er klar over det og vil ikke da automatisk lese bokstaven som den man egentlig skal fremn til, eller noe slikt Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg uttaler (i hodet mitt ) og Aalton som Alton og ikke Ålton.Vet ikke hvorfor 7450201[/snapback] Det høres mye bedre ut en Ålton. _____________________________ Jo, msn funker igjen Jeg har venner! 7450222[/snapback] Fikk du det jeg skeriv til deg? Nå er msn klikkus hos meg også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er bare slik hodet vårt fungerer, ikke alle trekker Dobbel-a til en å som det skal leses i ulike sammenehnger, det er flere kombinasjoner som kan bli en annen bokstav, eneste er at vi ikke er klar over det og vil ikke da automatisk lese bokstaven som den man egentlig skal fremn til, eller noe slikt 7450250[/snapback] Jeg tenker "Aaaaalton" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk du det jeg skeriv til deg? Nå er msn klikkus hos meg også 7450261[/snapback] Om du er han med den pizza testen så ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå er msn klikkus hos meg også 7450261[/snapback] Du er jo ikke pålogga engang. Eller? DU HAR BLOKKA MEG?! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Siden Aalton har både en liten og en stor A så er det akkurat som jeg hopper over den lille og går rett til L, så blir Alton i mine ører/øyne :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Han har blokket deg, og han hater deg. Dypt og inderlig. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Elkjøp plager meg. Jeg skumma gjennom avisa som kom i dag, og der hadde de klart å skrive høyt-taler.. Når det var en gitarforsterker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Han har blokket deg, og han hater deg. Dypt og inderlig. 7450313[/snapback] Han hater deg mer, så! Liker ikke orddelingsfeil, selvom jeg sikkert har noen selv av og til. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Uff, je og klassen var på sånn grøt kveld hos læreren idag, det var ikke det granne koselig, han sa han hadde en del røykemelidger å gi ut.. (Snus) uff, håper ikke jeg får det ass! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Han kjenner meg ikke en gang, for tenk! Neida, Knut. Han hater deg ikke Han syntes du er verdens søteste, og jeg er SIKKER at han egentlig bare vil kose med deg. Orddelingsfeil er så.. så.. *skrike en del ord jeg tror jeg blir moderatorslaktet for om jeg poster* irriterende! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk du det jeg skeriv til deg? Nå er msn klikkus hos meg også 7450261[/snapback] Om du er han med den pizza testen så ja. 7450301[/snapback] Jepps, det er meg Knut_: Nei jeg kommer meg ikke innpå MSN, det står bare at Error piss.. Noen andre som får det? Har ikke blokka deg nei. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ...han sa han hadde en del røykemelidger å gi ut.. (Snus) uff, håper ikke jeg får det ass! 7450330[/snapback] Hva er det får noe? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er bare slik hodet vårt fungerer, ikke alle trekker Dobbel-a til en å som det skal leses i ulike sammenehnger, det er flere kombinasjoner som kan bli en annen bokstav, eneste er at vi ikke er klar over det og vil ikke da automatisk lese bokstaven som den man egentlig skal fremn til, eller noe slikt 7450250[/snapback] Jeg tenker "Aaaaalton" 7450284[/snapback] Og du er en av de få som tenker slik tror jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg kjenner han heller ikke. Bare fra forumet her og MSN.! EDIT: Når jeg tenker meg om uttaler jeg 'Aalton' som 'Altånn' .. Hoho.. Endret 7. desember 2006 av Knut_ Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjenner han heller ikke. Bare fra forumet her og MSN.! 7450389[/snapback] kan jeg spørre om noe? hvem er "han"? Jeg har falt av Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Han kjenner meg ikke en gang, for tenk!Neida, Knut. Han hater deg ikke Han syntes du er verdens søteste, og jeg er SIKKER at han egentlig bare vil kose med deg. Orddelingsfeil er så.. så.. *skrike en del ord jeg tror jeg blir moderatorslaktet for om jeg poster* irriterende! 7450370[/snapback] Hepp, jeg kjenner broren til Torbjørn og resten av familien/slekta Endret 7. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kjenner han heller ikke. Bare fra forumet her og MSN.! 7450389[/snapback] kan jeg spørre om noe? hvem er "han"? Jeg har falt av 7450401[/snapback] "Han" er kezoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg