Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Underhold meg! Drit i god morgen Norge :p

8356409[/snapback]

Er reklamepause så. Jeg har et stort munnsår som har laget en diger grop midt på tunga mi. Du kan få lov til å komme hit å ta på den...? Veldig fancy altså.

 

Det er så forbanna typisk at vegvesenet stenger alt av tuneller mellom vestfold og oslo idag, siden jeg skal til oslo på fredag. :hrm:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er reklamepause så. Jeg har et stort munnsår som har laget en diger grop midt på tunga mi. Du kan få lov til å komme hit å ta på den...? Veldig fancy altså.

Eww :dontgetit:

Det er så forbanna typisk at vegvesenet stenger alt av tuneller mellom vestfold og oslo idag, siden jeg skal til oslo på fredag. :hrm:

8356425[/snapback]

Men det finnes da massevis av veier rundt? :) Tar jo ikke så veldig lang tid med noen få omveier..

Endret av Intimvask
Lenke til kommentar
Men det finnes da massevis av veier rundt? :) Tar jo ikke så veldig lang tid med noen få omveier..

8356447[/snapback]

Var i oslo i påska. Det tok 20 minutter lengre og da var bare 2 tuneller stengt. Nå har de stengt 6 eller 7 stk. Må kjøre om holmestrand for faen. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Masse kø og faenskap og 70 hele veien.

Lenke til kommentar
Var i oslo i påska. Det tok 20 minutter lengre og da var bare 2 tuneller stengt. Nå har de stengt 6 eller 7 stk. Må kjøre om holmestrand for faen. Blir kvalm bare jeg tenker på det. Masse kø og faenskap og 70 hele veien.

8356456[/snapback]

Aww, stakkars. Faen, jeg er trøtt i dag. Kjipt at kara i bandet vil øve så sent. Fra kl 21.30 til 23.45. Og i tillegg bruker jeg ca en halvtime på å gå hjem. Og attpåtil får jeg for faen ikke sove når jeg kommer hjem. Fire timers søvn ftl :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg føler meg naken uten skjegget.

8356471[/snapback]

Kjønnshår og superlim :thumbup:

 

 

Lenge til bussen går. Skal til byen 10 på 10 for å poste påske-egget til L4r5 og kjøpe mat til gullfisken min, Pacman. Han eter opp alle plantene og neontetraene mine stakkars :(

 

Equerm: Jeg som hadde gleda meg til 180 i evo på e18 :cry: Får kjøre rally i skavven hele veien til oslo da.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Equerm: Jeg som hadde gleda meg til 180 i evo på e18 :cry: Får kjøre rally i skavven hele veien til oslo da.

8356479[/snapback]

Slik kan det gå ja :p

Grusomt, jeg satt på i en bil fra her oppe (Sunnmøre) til Hamar når jeg skulle til TG, 6-7 timer eksterm kjedsomhet, mine storslåtte planer som å kaste ting på andre biler ble heller ikke akseptert :(

Lenke til kommentar
Er derfor man har anlegg.

8356527[/snapback]

Sant, eller visst vennene dine har elendig musikksmak så har man en iPod :cool:

 

Aww, stakkars. Faen, jeg er trøtt i dag. Kjipt at kara i bandet vil øve så sent. Fra kl 21.30 til 23.45. Og i tillegg bruker jeg ca en halvtime på å gå hjem. Og attpåtil får jeg for faen ikke sove når jeg kommer hjem. Fire timers søvn ftl :thumbdown:

8356467[/snapback]

Bra dere øver til den 20. Jeg er full av forventninger.

8356549[/snapback]

Hva skjer?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...