Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei du trenger ikke ha dårlig samvittighet... Du må ha lov til å kose deg noen ganger.

8353569[/snapback]

Joa.. Men rødvinsfyll en Onsdag ettermiddag er jo ikke akkurat optimalt for skole og sånn, da.. Jaja, jeg har jo sagt ja allerede. Får gå som det går. Prøve å holde det moderat, vi skal tross alt klare å flytte alle flaskene fra kjelleren og opp til bilen hans etterpå, slik at vinen kommer seg hjem til ham xD

Lenke til kommentar
Joa.. Men rødvinsfyll en Onsdag ettermiddag er jo ikke akkurat optimalt for skole og sånn, da.. Jaja, jeg har jo sagt ja allerede. Får gå som det går. Prøve å holde det moderat, vi skal tross alt klare å flytte alle flaskene fra kjelleren og opp til bilen hans etterpå, slik at vinen kommer seg hjem til ham xD

8353604[/snapback]

En gang i blandt er det lov til å skjeie ut litt. Du PLEIER ikke å drikke på ukedager regner jeg med
Lenke til kommentar
datating: De skal flytte rett over gata til det nye bygget hvor nrk elns holder til.

8353638[/snapback]

Hvilken avd snakker du om egentlig? Oslo?

8353662[/snapback]

nei tønsberg for faen.

Tror kanskje tbg-blad er i bygningen. var enten det eller tv-vestfold. Blander alt sammen. Du får skylde på at jeg er syk idag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...