Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Luchy; Nå skal ikke akkurat jeg drive og si hva som er spamming og ikke, og i hvert fall ikke forsvare tøsingen, men om du har så jævlig mye i mot det vanlige folk anser som "spam" ("MSN-samtaler" på forumet, typisk) hva FAEN har du å gjøre i SO?

For det første kan du bare droppe å slenge ord som faen. Prøv heller å vær mer saklig.

Hva har jeg imot det vanlige folk anser som "spam"? For å si det rett ut så er jeg ikke helt med nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og kjolepratet er noe av det koseligste som har skjedd i SO på lenge.

8353104[/snapback]

Jeg må innrømme jeg ble veldig satt ut først, i og med at jeg så på han ikke på den måten. Men jau, han skal ha props for å stå for det. /respect

Jeg vil gjerne ha mere  :whistle:

8353105[/snapback]

Nå er jeg ikke SÅ rik, men en stor bamseklem og par øl får du om du dukker opp på noen HW treff i Oslo elns. Og jeg faktisk har fri, slik at jeg kan dukke opp jeg og :/

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det som skjer, er at de som "tøsa" klikker i vinkel av protest fordi de får ikke "tøsa" lenger. Resten bare fryder seg over "freden" som er blitt opprettet her av b-real. Han skal seriøst ha en øl av meg for jobben. Om ikke mer ^^

8353070[/snapback]

Jeg vil gjerne ha mere :whistle:

8353105[/snapback]

Spør Ueland om du kan få en stjerne ved siden av brukernavnet ditt eller kanskje rosa brukernavn. :)

Lenke til kommentar
Luchy: 90% av SO ville blitt slettet som spam andre steder på forumet, og du sier du misliker spam. Hvorfor er du i SO da? Du misliker det tydeligvis. :dontgetit:

Vet det er mye som kan bli sett på som spam, men det er ikke hva jeg klager over. Jeg klager på tøsinga og jeg ser på det som spam
Lenke til kommentar
Luchy: 90% av SO ville blitt slettet som spam andre steder på forumet, og du sier du misliker spam. Hvorfor er du i SO da? Du misliker det tydeligvis. :dontgetit:

Vet det er mye som kan bli sett på som spam, men det er ikke hva jeg klager over. Jeg klager på tøsinga og jeg ser på det som spam

8353173[/snapback]

Vel, i så fall så skjønte jeg hva du mente. :)

Lenke til kommentar
Nå er jeg ikke SÅ rik, men en stor bamseklem og par øl får du om du dukker opp på noen HW treff i Oslo elns. Og jeg faktisk har fri, slik at jeg kan dukke opp jeg og :/

8353135[/snapback]

Neida, jeg skal da ikke ruinere deg :p

Spør Ueland om du kan få en stjerne ved siden av brukernavnet ditt eller kanskje rosa brukernavn. :)

8353140[/snapback]

Rosa brukernavn hadde ikke vært så ille.
Lenke til kommentar
Liker min defaultblå som er :)

8353177[/snapback]

Heller død enn rød sier nå jeg!

(ja jeg er full av klisjeer i dag :wee: )

edit: og tenk på all jobben og ansvaret som følger med jobben :roll:

8353188[/snapback]

det var det jeg tenkte på også. Hadde sikker vært kult å være admin and such, eller moderator. Men for å være helt ærlig, jeg har ikke tid til å ta meg av alle henvendelser og "trøbbel" etc etc. Jeg liker best å nyte forum at the time being. Jeg har nå ny jobb, og så kommer eksamener rimelig snart. Blæh. Tid er luksus, for å være ærlig :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...