Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SO er blitt bare blitt kjedligere og kjedligere i det siste. Skjønner ikke hvorfor jeg leser/poster her. Har vel et lite håp om at en gang vil det kansje komme et "interessant" innlegg. Nei uff, jeg holder meg til samfunn og sportsdelen fra nå av.

 

Fortsetter sikkert og lese i SO, men... :ermm:

Lenke til kommentar
Når sant skal sies så kunne vi tona ned tøsinga. Slik kunne det vært mulig med litt småflørting i stedet.

8352990[/snapback]

Tullprat! Du kan ikke få nok tøsing.

8353015[/snapback]

Ser du ikke at folk er fitte forbanna lei av tøsinga som har vært her i det siste?

 

Vil du ikke respektere det så får du befinne deg på en ferie bundy..så enkelt.

Lenke til kommentar
Nei, for alle må vel få med sex flørtingen og tøsinga mellom dere?

8353026[/snapback]

Det er faktisk mye morsommere.

 

Ser du ikke at folk er fitte forbanna lei av tøsinga som har vært her i det siste?

 

Vil du ikke respektere det så får du befinne deg på en ferie bundy..så enkelt.

8353028[/snapback]

Jeg har da ikke tøsa, og jeg har lov til å mene hva faen jeg vil.

 

Men javel, ok.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Overraskende greier. Jeg får bare ta og beklage biril. Er nok så smått irritabel fra før av. ><

8353037[/snapback]

Går greit. Er vel grumpy selv.

 

 

Jeg har da ikke tøsa, og jeg har lov til å mene hva faen jeg vil.

 

Men javel, ok.

8353042[/snapback]

Du har lov til å mene hva du vil ja, det er det ingen som hindrer deg.
Lenke til kommentar
Hahahaha.... Folkens se litt nøye på tråden nå: Når folk ikke får ut tøsing, småflørting og underpressa seksuelle spenninger så holder hele tråden på å fly på hverandre jo :wee:

8353022[/snapback]

 

Egentlig ikke. Det som skjer, er at de som "tøsa" klikker i vinkel av protest fordi de får ikke "tøsa" lenger. Resten bare fryder seg over "freden" som er blitt opprettet her av b-real. Han skal seriøst ha en øl av meg for jobben. Om ikke mer ^^

Lenke til kommentar

Luchy; Nå skal ikke akkurat jeg drive og si hva som er spamming og ikke, og i hvert fall ikke forsvare tøsingen, men om du har så jævlig mye i mot det vanlige folk anser som "spam" ("MSN-samtaler" på forumet, typisk) hva FAEN har du å gjøre i SO?

 

EDIT: Og kjolepratet er noe av det koseligste som har skjedd i SO på lenge.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det som skjer, er at de som "tøsa" klikker i vinkel av protest fordi de får ikke "tøsa" lenger. Resten bare fryder seg over "freden" som er blitt opprettet her av b-real. Han skal seriøst ha en øl av meg for jobben. Om ikke mer ^^

8353070[/snapback]

Jeg vil gjerne ha mere :whistle:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...