Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

jau natta folkens. Jeg har lang dag i morgen :p Takk for fine diskusjoner J@cob og mrbjoern.

8346683[/snapback]

 

 

Hihi, same to you :)

 

Edit: Siden vi allerede har en energidiskusjon gående:p

 

Hva syns folket om den store utviklingen ang. vannkraft? Flere og flere bygger jo kraftstasjoner nå. Privatpersoner, komuner, fotballlag, you name it! Kan vi få en aldri så liten inflasjon på strøm, om dette fortsetter?

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du ikke noe bedre å høre på? :wee:

8346707[/snapback]

Jeg bare hører på all musikken min :wee:

Seriøst, skjønner ikke at folk greier å døgne ved å bare sitte foran pcn. Dette funker ikke.

8346714[/snapback]

Det funker jo fett. Skal døgne i morgen før skolen. Nå skal det sies at jeg har vært oppe ganske sent hver eneste dag i ferien, så blir jo litt lettere da.

Lenke til kommentar
Det funker jo fett. Skal døgne i morgen før skolen. Nå skal det sies at jeg har vært oppe ganske sent hver eneste dag i ferien, så blir jo litt lettere da.

8346719[/snapback]

Før skolen :ohmy:

Men da er du jo ikke opplagt til en ny dag hvor du skal suge til deg kunnskap som en svamp!

8346721[/snapback]

Joda. Det går nok bra. Må jo rette på døgnrytmen min.

Lenke til kommentar
Beklager. hehe. Fornøyd? :)

Takk, det hjalp.

ja, du er svak om du legger deg. Be strong!

8346747[/snapback]

Jeg greier ikke :cry:Nesten alle som er verdt å snakke med har logget av msn, SO kan jeg ikke spamme mer i.

 

Nei..Jeg gir opp, kan heller stille klokka, kl 8 elr 9.. Jeg takler ikke dette, jeg er et sovemenneske :D

 

Natta folk som er i SO nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...