Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kalle en persons signatur for "fjortiss" er direkte drittslenging, og ja, det er personlig drittslenging.

8346223[/snapback]

Vi får se om jeg får advarsel da. Jeg har jo fått advarsel for å kalle en som kalte meg vittigper (ironisk forstand) for idiot, så hvis dette regnes som personangrep, så får jeg sikkert advarsel.

 

 

Nå legger jeg meg på ekte! :ph34r::ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar
Hvor mange trikker er i Oslo?

 

Edit: venninne påstår at det er 120trikker i oslo, liek, WTF?

8346282[/snapback]

 

det er jo en del nå som de går hvert 10 minutt eller noe sånt. Rimelig greit, må jeg si.

8346292[/snapback]

 

Men 120stk? :O Faen, folk er bortskjemte. Har jo for faen busser og, tenk på utgiftene!

 

Edit: Thank yeh, rasp

 

/Kiss.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Men 120stk? :O Faen, folk er bortskjemte. Har jo for faen busser og, tenk på utgiftene!

 

Edit: Thank yeh, rasp

 

/Kiss.

8346305[/snapback]

 

Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig ;)

Lenke til kommentar
Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig ;)

8346327[/snapback]

Strømen i Norge kommer vel fra vannkraft. Og vannkraft er vel miljøvenlig :)

Lenke til kommentar
Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig ;)

8346327[/snapback]

Strømen i Norge kommer vel fra vannkraft. Og vannkraft er vel miljøvenlig :)

8346353[/snapback]

 

Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller?

Lenke til kommentar
Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller?

8346366[/snapback]

Nah...

 

La oss leve i vår egne lille fantasiverden :)

 

Hvor det er varmt hele året, (global oppvarming) tørt og fint. Og billig strøm :)

Lenke til kommentar
Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller?

8346366[/snapback]

Nah...

 

La oss leve i vår egne lille fantasiverden :)

 

Hvor det er varmt hele året, (global oppvarming) tørt og fint. Og billig strøm :)

8346381[/snapback]

 

ikke at den er så billig, men... xD Men sant det. Ola Nordman trenger ikke å bry seg om slikt anyway. Burde iaff ikke. Det finnes andre mennesker som får betalt for å gjøre den jobben ;)

Lenke til kommentar

I gode tider med masse regn, selger vi strøm, dette skjer helst om våre, når all snøen på fjellene smelter og vi får store, fine, strie elver. Om sommeren, når det ofter er tårke, er vi buttfucked --> Vi kjøper strøm, gjerne av sverrige. Strømen der er som regel gasskraftprodusert, noe som selvsakt ikke er milijøvenlig.

Lenke til kommentar
Nei, planleggingsdag. Så tenker å døgne, så jeg kan legge meg kl 21 elns imorra :wee:

Fungerer aldri for meg. Hvis jeg våker så blir jeg veldig trøtt tidlig på dagen, så blir jeg normal litt lengere ut på dagen. På kvelden er jeg trøtt, men når jeg bestemmer meg for å legge meg så blir jeg helt våken :hrm:
Lenke til kommentar
ikke at den er så billig, men... xD Men sant det. Ola Nordman trenger ikke å bry seg om slikt anyway. Burde iaff ikke. Det finnes andre mennesker som får betalt for å gjøre den jobben ;)

8346393[/snapback]

hehe.... vi burde vel ikke bry oss, eller?

 

Kom til å tenke på noe. Greit nok, norge produserer ren energi. Men vi har sjukt mye olje som går utenlands, som blir brukt i olje/gasskraftverk. Bidrar ikke det til global oppvarming?

 

Men går vel utifra at vis ikke Norge hadde solgt olje/gass, så ville noen andre gjort det.

 

*Håpløst*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...