Effekt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Alle er glade og fornøyde 8346245[/snapback] Ikkje DJ_Dark. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har ikke vært sur jeg da Det har vært en fin dag i dag. 8346261[/snapback] Var egentlig ikke det jeg skulle fram til men, bra det også Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har ikke vært sur jeg da Det har vært en fin dag i dag.8346261[/snapback] Fuck yes. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvor mange trikker er i Oslo? Edit: venninne påstår at det er 120trikker i oslo, liek, WTF? Endret 9. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor mange trikker er i Oslo? Edit: venninne påstår at det er 120trikker i oslo, liek, WTF? 8346282[/snapback] det er jo en del nå som de går hvert 10 minutt eller noe sånt. Rimelig greit, må jeg si. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Edit: venninne påstår at det er 120trikker i oslo, liek, WTF? 8346282[/snapback] 72. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Å kalle en persons signatur for "fjortiss" er direkte drittslenging, og ja, det er personlig drittslenging. 8346223[/snapback] Vi får se om jeg får advarsel da. Jeg har jo fått advarsel for å kalle en som kalte meg vittigper (ironisk forstand) for idiot, så hvis dette regnes som personangrep, så får jeg sikkert advarsel. Nå legger jeg meg på ekte! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvor mange trikker er i Oslo? Edit: venninne påstår at det er 120trikker i oslo, liek, WTF? 8346282[/snapback] det er jo en del nå som de går hvert 10 minutt eller noe sånt. Rimelig greit, må jeg si. 8346292[/snapback] Men 120stk? :O Faen, folk er bortskjemte. Har jo for faen busser og, tenk på utgiftene! Edit: Thank yeh, rasp /Kiss. Endret 9. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men 120stk? :O Faen, folk er bortskjemte. Har jo for faen busser og, tenk på utgiftene! Edit: Thank yeh, rasp /Kiss. 8346305[/snapback] Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Livet er for kort til å krangle, for dere diskuterte ikke. Hva enn dere vil frem til, diskusjoner skal ikke være støtende eller angripe enkeltpersoner. Mener nå jeg. Jeg skal døgne. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig 8346327[/snapback] Strømen i Norge kommer vel fra vannkraft. Og vannkraft er vel miljøvenlig Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har du ikke skole imorgen, Demille? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg skal døgne. 8346339[/snapback] Jeg også Vel, til jeg ser sola ute ivertfall... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har du ikke skole imorgen, Demille? 8346354[/snapback] Nei, planleggingsdag. Så tenker å døgne, så jeg kan legge meg kl 21 elns imorra Jeg også Vel, til jeg ser sola ute ivertfall... 8346357[/snapback] Sola kommer ikke uansett. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jo, men altså. Trikkene er mer miljøvennlige i og med at de ikke har utslipp. Man kan sikkert filosofere seg videre til hvor miljøvennlig er den måten strømmen de bruker er (med tanke på produksjon). Men sånn, grovt sett, så vil jeg tro at det er billigere å drifte trikk enn buss, og mer miljøvennlig 8346327[/snapback] Strømen i Norge kommer vel fra vannkraft. Og vannkraft er vel miljøvenlig 8346353[/snapback] Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller? 8346366[/snapback] Nah... La oss leve i vår egne lille fantasiverden Hvor det er varmt hele året, (global oppvarming) tørt og fint. Og billig strøm Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men er ikke det sånn at den blir solgt til utlandet for så å bli kjøpt opp igjen? Og den man kjøper er vel ikke fremstilt på en miljøvennlig måte? Eller? 8346366[/snapback] Nah... La oss leve i vår egne lille fantasiverden Hvor det er varmt hele året, (global oppvarming) tørt og fint. Og billig strøm 8346381[/snapback] ikke at den er så billig, men... xD Men sant det. Ola Nordman trenger ikke å bry seg om slikt anyway. Burde iaff ikke. Det finnes andre mennesker som får betalt for å gjøre den jobben Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 I gode tider med masse regn, selger vi strøm, dette skjer helst om våre, når all snøen på fjellene smelter og vi får store, fine, strie elver. Om sommeren, når det ofter er tårke, er vi buttfucked --> Vi kjøper strøm, gjerne av sverrige. Strømen der er som regel gasskraftprodusert, noe som selvsakt ikke er milijøvenlig. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nei, planleggingsdag. Så tenker å døgne, så jeg kan legge meg kl 21 elns imorra Fungerer aldri for meg. Hvis jeg våker så blir jeg veldig trøtt tidlig på dagen, så blir jeg normal litt lengere ut på dagen. På kvelden er jeg trøtt, men når jeg bestemmer meg for å legge meg så blir jeg helt våken Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 ikke at den er så billig, men... xD Men sant det. Ola Nordman trenger ikke å bry seg om slikt anyway. Burde iaff ikke. Det finnes andre mennesker som får betalt for å gjøre den jobben 8346393[/snapback] hehe.... vi burde vel ikke bry oss, eller? Kom til å tenke på noe. Greit nok, norge produserer ren energi. Men vi har sjukt mye olje som går utenlands, som blir brukt i olje/gasskraftverk. Bidrar ikke det til global oppvarming? Men går vel utifra at vis ikke Norge hadde solgt olje/gass, så ville noen andre gjort det. *Håpløst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg