Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Det blir vel på samme måte som at Luchy sin sigg er bra SO relatert? Så, alt i alt er det bare to vidt forskjellige verdner som koliderer her :)

8346147[/snapback]

Nei, den er ikke bra SO-relatert. Det står bare ramsa opp en rekke brukere med en eller annen tittel/posisjon.

Lenke til kommentar
Har aldri sett noen som har blitt så sinnsykt jævlig eid før ass, skjønner at Sipi stakk ( i 10 sek)

 

8346142[/snapback]

Grunnen til at jeg skal sove, er at i morgen skal jeg ha min siste samfunnsøkonomiprøve i mitt liv, og vil derfor prøve å få et godt resultat.

 

 

Edit: _Julenissen_ :D

Endret av Sipi
Lenke til kommentar
Vitsen med å kommentere den forklarte jeg i sted. Du finner sikkert frem til det. 

 

"...så sier det vel sitt" - Hva sier det da? :)

 

Alt jeg kommenterte var at han hadde en fjortis-signatur. (Bestevenn for evah (onlinebestevenn?), tøsa mi (onlinehore?) o.s.v.)

Ser fortsatt ikke vitsen med å kommentere den akkurat.

 

"..så sier vel sitt". Når du begynner å spør etter alderen etter en person på det grunnlaget du hadde så sier det sitt om hvor moden du selv er.

 

Så bare fordi signaturen min inneholder noe som du kanskje ser på umodent, så betyr det at det er en fjortis signatur?

Lenke til kommentar
Nei, den er ikke bra SO-relatert. Det står bare ramsa opp en rekke brukere med en eller annen tittel/posisjon.

8346159[/snapback]

Du tok poenget, ikke sant?

 

@ Julenissen

Synes han har fin avatar jeg :)

 

*Prøver å være positiv*

 

EDIT: Julenissen, ikke redline. Jeg er god til å lese feil da!

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Så bare fordi signaturen min inneholder noe som du kanskje ser på umodent, så betyr det at det er en fjortis signatur?

8346176[/snapback]

1+1=2

Lenke til kommentar
Ser fortsatt ikke vitsen med å kommentere den akkurat.

Så bare fordi signaturen min inneholder noe som du kanskje ser på umodent, så betyr det at det er en fjortis signatur?

8346176[/snapback]

Jeg spurte etter alderen din, da jeg hadde "forstått" signaturen din hvis du var 13-14-15 år. ;-)

Endret av Sipi
Lenke til kommentar
Og jeg har gjort så mye ikke-betalt for de "firmaene" i signaturen min, at hvis de hadde sparket meg for en kommentar til en jævla signatur på et diskusjonsforum, så hadde jeg bare vært glad for at jeg ikke hadde "jobben" lengre. :)

 

Oh, they are gonna LOVE that!

 

Men hva med at du svarer på når det å kommentere ens SIGNATUR blir regnet for et PERSONangrep? ;o

8346132[/snapback]

 

Å kalle en persons signatur for "fjortiss" er direkte drittslenging, og ja, det er personlig drittslenging.

 

Er nok verre å bli eid.

8346186[/snapback]

 

oh, how amusing.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...