Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mine "arbeidsgivere" bryr seg om hvor effektiv og hvor riktig jeg gjør det. Ikke hva jeg holder på med på andre sider.

8346001[/snapback]

 

Jeg tror ikke de vil like at du på fritiden reklamerer for dems firma mens du lager kvalme og er max nedlatende mot folk i samma slengen.

 

Jeg hadde blitt jævlig irritert om en ansatt hadde mitt firmanavn i signaturen på fritiden. For å ikke snakke om å slenge dritt til folk. Og nei, all PR er IKKE god PR.

Lenke til kommentar
Om du vil finne ut om de drapene i Ipswitch så kan du vel sjekke ut noen aviser?

 

Hva er egentlig vitsen med å kommentere den? Jeg skriver det jeg føler for i signturen min og hva den innholder har du ingenting med deg å gjøre, men når du tar detså langt som å spørre etter alderen min pga av signaturen min så sier det vel sitt.

8345969[/snapback]

Jeg leser fire aviser hver dag, i tillegg til nettaviser. Og kan ikke huske å ha sett en endelig oppklaring av saken, så derfor spurte jeg her, da jeg håpte det var noen som hadde fått med seg noe jeg ikke hadde fått med meg. :)

 

Vitsen med å kommentere den forklarte jeg i sted. Du finner sikkert frem til det.

 

"...så sier det vel sitt" - Hva sier det da? :)

 

@ Sipi

Det virker ikke som om du er enig med meg i at folk skal få skrive hva de vil i signaturen sin, når du kritiserer Luchys sigg på den måten. Nå skal ikke jeg si noe spesielt om hva jeg mener om siggen din. Men det er litt barnslig å si at noen er for "fjortis" når man oppfører seg slik selv.

8345991[/snapback]

Jada, jeg er enig i at folk kan skrive hva de vil i signaturen deres, så sant de forholder seg til retningslinjene på forumet. Jeg har aldri sagt at han er fjortis. Det kan jeg egentlig ikke si, da jeg ikke har lest innlegg av "Luchy" på lang lang tid, alt jeg husker av han, er at jeg lagde noen avatarer til han (?). Alt jeg kommenterte var at han hadde en fjortis-signatur. (Bestevenn for evah (onlinebestevenn?), tøsa mi (onlinehore?) o.s.v.)

Lenke til kommentar
raspekaker: Okay, jeg følger ikke så mye med i Søppel-kategorien lengre. Men uansett hadde jeg ikke orket å skrive det der, da jeg hadde bare tenkt å spørre om noe helt annet, så benyttet jeg sjansen mens jeg var inne i Søppel-kategorien. Og jeg kan vel gi kritikk til en signatur om en bruker ønsker kritikk eller ikke? :)

8346001[/snapback]

Det kan du vel forsåvidt, sjølv om det også i søppel-kategoien er ønskelig at ein opprettholder ein viss seriøsitet.

Vil også anbefale at du spør deg for om Ipswich-drapa i "Samfunn"-kategorien. ;)

Lenke til kommentar

Og sånn forresten. Sipi henger for det meste (?) i Counter-Strike-delen av forumet, og signaturen hans er ganske så bra CS-relatert - kanskje dette har en sammenheng? Jeg satser på at han har det i signaturen slik at folk kan spørre han om ting angående radar, steam, og lignende. Dette kan også være ett slags 'bevis', eller en 'kilde' til det han skriver. Såeh, jeah.

Lenke til kommentar
Åhhhh, tenk over hva dere krangler om da.... Nødvendig.

8346008[/snapback]

Åhhh, tenk at du gidder å kommentere det da? : )))

 

Jeg tror ikke de vil like at du på fritiden reklamerer for dems firma mens du lager kvalme og er max nedlatende mot folk i samma slengen.

 

Jeg hadde blitt jævlig irritert om en ansatt hadde mitt firmanavn i signaturen på fritiden. For å ikke snakke om å slenge dritt til folk. Og nei, all PR er IKKE god PR.

8346045[/snapback]

"max" nedlatende mot folk? Alt jeg kommenterte var en signatur på et diskusjonsforum? :)

 

Og jeg har gjort så mye ikke-betalt for de "firmaene" i signaturen min, at hvis de hadde sparket meg for en kommentar til en jævla signatur på et diskusjonsforum, så hadde jeg bare vært glad for at jeg ikke hadde "jobben" lengre. :)

 

Han ble eid og stakk. Weapons down, folks. How 'bout some donuts? :D

8346013[/snapback]

Jeg vil ikke si at noen har blitt eid. Men hva med at du svarer på når det å kommentere ens SIGNATUR blir regnet for et PERSONangrep? ;o

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Han ble eid og stakk.

8346013[/snapback]

Ja, driteid, ass, fy faen.

8346123[/snapback]

Har aldri sett noen som har blitt så sinnsykt jævlig eid før ass, skjønner at Sipi stakk ( i 10 sek)

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Og sånn forresten. Sipi henger for det meste (?) i Counter-Strike-delen av forumet, og signaturen hans er ganske så bra CS-relatert - kanskje dette har en sammenheng? Jeg satser på at han har det i signaturen slik at folk kan spørre han om ting angående radar, steam, og lignende. Dette kan også være ett slags 'bevis', eller en 'kilde' til det han skriver. Såeh, jeah.

8346120[/snapback]

Det blir vel på samme måte som at Luchy sin sigg er bra SO relatert? Så, alt i alt er det bare to vidt forskjellige verdner som koliderer her :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...