Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år - blir 19 til jul. Mener du at jeg oppfører meg som en på 14 når jeg sier at en har fjortis-signatur? :--s

8345727[/snapback]

 

Din signatur viser at du skryter av hvor tøff du er, hvor "VIP" du er, hvor mye "makt" du har. Skryte skryte skryte. Personevne folk flest vet er negativt. Så går du til personangrep på en kar for no reason? Spar meg.

 

Rapportert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes du oppfører deg barnslig. Hva annet oppnår du med å skrive sånt, enn at folk blir grinete? Og hva folk velger å skrive er vel helt opp til dem? Har du ikke noe positivt å si kan du droppe å si noe!

8345763[/snapback]

Jeg prøver å oppnå forståelse blant dere som synes det er dritkult :-) Mener du at forumet skal være sensurert for kritikk? Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skriver "Og hva folk velger å skrive er vel helt opp til dem?" - for det har jeg vel aldri nektet for?

Lenke til kommentar
Jeg synes du oppfører deg barnslig. Hva annet oppnår du med å skrive sånt, enn at folk blir grinete? Og hva folk velger å skrive er vel helt opp til dem? Har du ikke noe positivt å si kan du droppe å si noe!

8345763[/snapback]

Jeg prøver å oppnå forståelse blant dere som synes det er dritkult :-) Mener du at forumet skal være sensurert for kritikk? Jeg skjønner heller ikke hvorfor du skriver "Og hva folk velger å skrive er vel helt opp til dem?" - for det har jeg vel aldri nektet for?

8345813[/snapback]

 

jeg må bare få lov til å sitere par linjer her, nothing personal:

 

Tyler Durden: Listen up, maggot. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

 

Tyler Durden: You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.

 

Gud, jeg ELSKER fight club.

Lenke til kommentar
Hva er kult med å være admin? Bare ansvar og tidssluk.

8345822[/snapback]

Det jeg gjør er mer nyttig for andre, enn den tiden du bruker her på forumet. :-)

 

Din signatur viser at du skryter av hvor tøff du er, hvor "VIP" du er, hvor mye "makt" du har. Skryte skryte skryte. Personevne folk flest vet er negativt. Så går du til personangrep på en kar for no reason? Spar meg.

 

Rapportert.

8345799[/snapback]

Når ble det å kommentere ens SIGNATUR for et PERSONangrep? ;o

Det er ikke kun for å skryte at jeg skriver det i signaturen, det er også for at folk kan sende meg PM hvis de lurer på noe jeg kan gi svar på. :)

 

Jeg har ikke akkurat mye "makt", da jeg må forholde meg til regler.

Lenke til kommentar
Har du ikke noe bedre å gjøre enn å spørre hvor gammel jeg er fordi du synes jeg har en "umoden" signatur?

8345865[/snapback]

Joda, men jeg skulle spørre om Ipswitch-drapene, og så var signaturen din rett foran trynet mitt, og da tenkte jeg at jeg kunne kommentere den i samme slengen. :)

Lenke til kommentar
Når ble det å kommentere ens SIGNATUR for et PERSONangrep? ;o

Det er ikke kun for å skryte at jeg skriver det i signaturen, det er også for at folk kan sende meg PM hvis de lurer på noe jeg kan gi svar på. :)

 

Jeg har ikke akkurat mye "makt", da jeg må forholde meg til regler.

8345902[/snapback]

 

nemlig. Regler som kan like gjerne gi deg problemer hos din arbeidsgiver. Flere links og evt screencaps kan vise din sanne karakter. Spørs da om arbeidsgivern vil beholde en slik ansatt, som sprer dårlig ryktet om hans ansatte, virksomheten og miljøet generelt. Pass deg nå, m8. You're way above your head on this one.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg skulle spørre om Ipswitch-drapene, og så var signaturen din rett foran trynet mitt, og da tenkte jeg at jeg kunne kommentere den i samme slengen. :)

8345915[/snapback]

Dersom nokon ønsker konstruktiv kritikk av signaturen sin poster dei i denne tråden. ;)

8345940[/snapback]

touchè

 

wikipedia om "touchè!"!

 

linken likte ikke "!"

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Touché!

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Joda, men jeg skulle spørre om Ipswitch-drapene, og så var signaturen din rett foran trynet mitt, og da tenkte jeg at jeg kunne kommentere den i samme slengen. :)

Om du vil finne ut om de drapene i Ipswitch så kan du vel sjekke ut noen aviser?

 

Hva er egentlig vitsen med å kommentere den? Jeg skriver det jeg føler for i signturen min og hva den innholder har du ingenting med deg å gjøre, men når du tar detså langt som å spørre etter alderen min pga av signaturen min så sier det vel sitt.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

@ Sipi

Det virker ikke som om du er enig med meg i at folk skal få skrive hva de vil i signaturen sin, når du kritiserer Luchys sigg på den måten. Nå skal ikke jeg si noe spesielt om hva jeg mener om siggen din. Men det er litt barnslig å si at noen er for "fjortis" når man oppfører seg slik selv.

Lenke til kommentar
nemlig. Regler som kan like gjerne gi deg problemer hos din arbeidsgiver. Flere links og evt screencaps kan vise din sanne karakter. Spørs da om arbeidsgivern vil beholde en slik ansatt, som sprer dårlig ryktet om hans ansatte, virksomheten og miljøet generelt. Pass deg nå, m8. You're way above your head on this one.

8345937[/snapback]

Hva mener du nå? :)

 

Mine "arbeidsgivere" bryr seg om hvor effektiv og hvor riktig jeg gjør det. Ikke hva jeg holder på med på andre sider.

Og når ble det å kommentere ens SIGNATUR for et PERSONangrep? ;o

 

raspekaker: Okay, jeg følger ikke så mye med i Søppel-kategorien lengre. Men uansett hadde jeg ikke orket å skrive det der, da jeg hadde bare tenkt å spørre om noe helt annet, så benyttet jeg sjansen mens jeg var inne i Søppel-kategorien. Og jeg kan vel gi kritikk til en signatur om en bruker ønsker kritikk eller ikke? :)

 

Nå sier jeg god natt til alle snille barn.

:ph34r::ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...