Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

MrLeftfield, jeg korsa meg veldig.

Hvor får de alle penga fra?

Selger alle seg nå for tida eller?

 

Herre fuckings fred.

Lurer fælt på hvor søstersen får alle penga fra også.

Mamma og pappa vet ikke, hu sier hu finner dem på rommet sitt.

Og så har hu en "venn" (en av mine gamle) som kjøper alt hu vil ha til a og gjør hva som helst for a, mens hu bruker og utnytter ham på det groveste.

8341314[/snapback]

 

folk mister begrepet av penger. Penger er blitt noe man bare skaffer seg nå for tiden. Eller får. Jeg hadde reagert om datra eller sønnen min plutselig kommer hjem med ting av store verdier når jeg VET at han/hun ikke har råd. Men faen da. Fjortisser som bruker 4-5k på bukser og 10k på vesker....det er litt drøyt. Irriterer meg at neste generasjon blir så forbanna spoiled. Vel vel. Jeg kommer til å bli i en "ansettelse" posisjon en dag. Da tror ikke jeg de får jobb hos meg så lett.

 

Eller....jeg tror ikke jeg vil ha sånne folk i mitt IT selskap anyway :p (Ikke at jeg er så sikker på at jeg kommer til å klare å mekke ett selskap anyway, sooehh...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snart er muffinsene mine ferdige :D Lagde Suksesskake på fredag. Den ble faen ikke mye suksess. Så ut som et takras, men smakte godt da ^^ Skjønner godt hvorfor den heter det, du må ha skillz for å få den til bra.

8341408[/snapback]

Du kan ikke alltid ha suksess, så når du greier det må du leve i glansen!

 

 

Kan jeg få muffins?

Lenke til kommentar
Fett ^^

Jeg kan skaffe e-brus og. Men ikke noen andre sorter enn Fanta meg sukker, Cola, Cola zero og Pepsi Max. Holder det?

8341048[/snapback]

*ser på utenfor e-vinduet*

 

det beste er at det er 10 meter til lysløypa! Får jeg ha to katter og en voff der, tar jeg den. :D virket som han hadde vanskeligheter med å få leileboer siden han som bodde der nå dreiv å vaska ut idag. :whistle:

8341297[/snapback]

Blir nok sikkert kjekt, hvordan går det med deg mushi? Du er jo så sjeldent her i so :(

Lenke til kommentar
Blir nok sikkert kjekt, hvordan går det med deg mushi? Du er jo så sjeldent her i so :(

8341424[/snapback]

Jeg veit. Har blitt litt lei. Drømmer om voff heletiden så er litt opptatt. :roll:

 

DJ_Dark: zeff! Bare å komme bort hvis du er i tønsberg ;)

 

Men nå skal jeg dusje.

Lenke til kommentar
Jeg er fortsatt trøtt, og klokka er snart 15.00!!

8341453[/snapback]

Kanskje på tide å legge seg?

8341468[/snapback]

 

Hehe, våkna 10.00. Så jeg har fått sovet inatt, men jeg får en helt feil døgnrytme noenganger. Jeg legger meg altfor sent og står opp utrolig tidlig.

 

 

Jeg er fortsatt trøtt, og klokka er snart 15.00!!

8341453[/snapback]

*gi energidrikke som har 24mg koffein i 100ml*

8341495[/snapback]

 

Den hjalp litt faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...