Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 I ot-baren postes det vanligvis bare bullshit likevel så 8339412[/snapback] Høres fornuftig ut, men jeg er så sinna og sjokkert at jeg automatisk ignorerer det du sa, og lar raseriet at kontroll over meg. Noen som vet hvor ambasaden til diskusjon ligger? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Hmm. Hvor faen ble det av posten jeg skrev? o_O Bah... Får ta den på ny etter hukommelsen da. I kveld har jeg vært produktiv. Jeg har laget middag selv (mer avansert enn grændis i ovnen Oo), vasket opp etter meg, spist 40% av maten jeg laget (det var veldig godt, men jeg eier ikke apetitt), endelig fått sendt i vei søknadene til linjene jeg vil inn på til høsten, vasket, rydda og støvsugd etter å ha vært alene hjemme i helga og begynt på særemne som skal leveres neste uke! Hooway! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er så sinna og opprørt at jeg har brent tastaturet mit i protest, sitter nå med windows screen tastaturet. Går det ann å bruke dette screen tastaturet i spill? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Lov å håpe, men ikke sikker. Har alltid et tastatur på lager når et går ad undas. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Hmf. Crap. Jeg er ikke trøtt enda engang. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Har et trådløst i skuffen min, men håndtaket til skuffen er borte, så får det ikke ut uten å anstrenge meg, noe som er uaktuelt. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1641466 Hahaha God natt! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Hvordan i helsike fikk jeg plutselig over 2000 poster? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Ting og tang ble flyttet på og oppdatert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Hvordan i helsike fikk jeg brått over 9000 poster :-| Det er et enda bedre spørsmål, for jeg har ikke anelse. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Er dette noe som blir fikset på? Altså, i går la jeg merke til at jeg hadde bare 1730 og noe, og jeg tenkte over dette siden jeg ikke har postet mye i det siste. Og nå fikk jeg plutselig over 2100. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=745358 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Uff, nå stikker jeg for å spille Dota Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Skulle aldri ha sett "Luck Number Sleven". Hadet, ubruklige døgnrytme! Go dag! Evige zombielignende status. Doh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Døgnrytme er oppskrytt uansett Er det varm eller kald melk som skal gjøre deg trett? Jeg har nettopp helt i meg en liter kald Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 litt alkohol funker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Joda, det er sant. Men nå sitter jeg her med melk og er tom for vodka og orker ikke hente kahluaen bare for å blande i noe. Så, er det varm eller kald melk? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Joda, det er sant.Men nå sitter jeg her med melk og er tom for vodka og orker ikke hente kahluaen bare for å blande i noe. Så, er det varm eller kald melk? 8339485[/snapback] varm, sikkert, siden en liter kald ikke funker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Og jeg er tom for melk. Somebody, get me a cow! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) varm melk, googla litt står her http://www.kroppsform.no/content/view/29/1/ Endret 9. april 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg