Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere anbefalte meg å lage meg en avatar i går slik at dere kjente meg igjen her. Og nå har jeg laget en, om den ble så fin vet ikke jeg, men slik ble den. Ellers er alt ved det gamle her i SO eller?

8338328[/snapback]

Nei, den ble da absolutt ikke så verst.

Lenke til kommentar
Jeg tror egentlig hvilket instrument som er vanskligst å mestre er høyst subjektivt.

8338185[/snapback]

Trur at gitar er det klart vanskeligaste instrumentet for meg. Slagverk, bass, blåseinstrument (spelte euphonium i skulemusikken ei stund) og enkle akkordar på piano går greit, men får heilt sperre av å bytte mellom to enkle grep på gitaren. Glømmer også menge grep mellom kvar gong, og må bruke begynnelsen av timene berre på å lese meg fram til kor eg skal plassere fingrene.

Gitar er ikkje tingen for meg, dessverre. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Dere anbefalte meg å lage meg en avatar i går slik at dere kjente meg igjen her. Og nå har jeg laget en, om den ble så fin vet ikke jeg, men slik ble den. Ellers er alt ved det gamle her i SO eller?

8338328[/snapback]

Fjerner du nicket ditt fra avataren, og ellers beholder avataren slik den er ville den blitt meget fin. Du trenger strengt tatt ikke nicket i avataren. Ellers bra. Og alt er ved det gamle i SO ja.

8338340[/snapback]

Takk for responsen, tror kanskje jeg fjerner nicket mitt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det finnes bare ett instrument i verden og den har 5 knapper og en flipper.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
gitfiddle.jpg

Går du ikke litt lei av den lekegitaren din etterhvert?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...