Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Du kommer bedre ut av det med en Squier som koster litt mer.

Den gitaren der er det værste jeg har spilt på(lillebroen til en kompis har den).

Du får også en god gitar fra LTD til en 1500KR, en meget god begynergitar.

4000-5000KR for en gitar havner mer i klassen for vidrekommene, eller nybegynere som ønsker en gitar de kan forsette å bruke etterhvert som de utvikler sine ferdigheter.

8338059[/snapback]

tenkte på noe billig, men som gir litt lyd fra seg. Men det er egentlig i hovedsak ampen som gjør jobben? Eller er det forskjell på hva slags lyd gitaren gir fra seg ellers? max 1k tenkte jeg på da. Men jeg tror jeg mekker en tråd om det, om jeg faktisk bestemmer meg for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
murderotica: Den er ganske grei å lære seg. :)

Brukte ikke så lang tid, samt at det er mange gode videoer på youtube du kan se fra. :wee:

Orresnei: Jeg fikk vondt i fjeset auauau vanskelige noter. Lærte meg aldri det, hihi.

8338247[/snapback]

Jeg driver meg selv til vanvidd ved å prøve å lære meg det der. Stykket er ikke vanskligere enn at jeg skal klare det, men en stor utfordring likeså.

Lenke til kommentar
Du kommer bedre ut av det med en Squier som koster litt mer.

Den gitaren der er det værste jeg har spilt på(lillebroen til en kompis har den).

Du får også en god gitar fra LTD til en 1500KR, en meget god begynergitar.

4000-5000KR for en gitar havner mer i klassen for vidrekommene, eller nybegynere som ønsker en gitar de kan forsette å bruke etterhvert som de utvikler sine ferdigheter.

8338059[/snapback]

tenkte på noe billig, men som gir litt lyd fra seg. Men det er egentlig i hovedsak ampen som gjør jobben? Eller er det forskjell på hva slags lyd gitaren gir fra seg ellers? max 1k tenkte jeg på da. Men jeg tror jeg mekker en tråd om det, om jeg faktisk bestemmer meg for det.

8338267[/snapback]

Siden det ikke er lov å ta slikt her, så sender jeg deg en PM.

Men fy.. som jeg sitter å gleder meg til slippet av Ordo Ab Chao.

Lenke til kommentar
Jeg har spilt piano siden jeg var 7 år. Vel, har ikke spilt regelmessig på et par år men. Så lenge du kan å lese noter, og har skills nok til å skille mellom høyre og venstre hånd og styre de forskjellig samtidig er det ikke så vanskelig.

:D

8338212[/snapback]

Er jo nesten umulig å skille mellom høyre og venstre. Ta trommer for eksempel, blir bare surr.

Lenke til kommentar
Dere anbefalte meg å lage meg en avatar i går slik at dere kjente meg igjen her. Og nå har jeg laget en, om den ble så fin vet ikke jeg, men slik ble den. Ellers er alt ved det gamle her i SO eller?

8338328[/snapback]

Fjerner du nicket ditt fra avataren, og ellers beholder avataren slik den er ville den blitt meget fin. Du trenger strengt tatt ikke nicket i avataren. Ellers bra. Og alt er ved det gamle i SO ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...