Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen andre enn meg som har fått et innlegg boost? *Postcount hore* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Den kjolen lignet på noe jeg sydde på tekstilen en gang. Bare at min hadde rødt snørekorsett på sidene. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gitarer er fine dyr. 8338071[/snapback] Musikktimene på skulen har lært meg at gitar er djevelens verk. Meir umulig instrument å mestre skal du leite lenge etter. Men gitarmusikk kan vere bra. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er en Victoria's Secret kjole. ikke at det har noe å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Flott kjole! *smurfen har gitt opp spisinga, gått over til fingra nedi halsen for å få opp maten igjen og koser seg mens eplefe synger wonderwall* edit: Snorre, det stemmer. Må bare finne meg ei interessant linje å gå på, samt bestå påbygning. Endret 8. april 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Musikktimene på skulen har lært meg at gitar er djevelens verk. Meir umulig instrument å mestre skal du leite lenge etter. Men gitarmusikk kan vere bra. 8338151[/snapback] År med øving kreves. Noen musikktimer på skolen holder nok ikke, nei. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen andre enn meg som har fått et innlegg boost? *Postcount hore* 8338147[/snapback] Ja, jeg trur jeg har fått det Var ikke over 1337 sist såvidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg tror egentlig hvilket instrument som er vanskligst å mestre er høyst subjektivt. Piano for eksempel kan være meget komplisert. For eksempel er det stykker man spiller to eller kanskje til og med tre melodier i samtidig. Bare det å skulle spille akkorder i både venstre og høyre hånd, samtidig som man spiller melodi i høyre hånd er jo en smule komplisert. Spiller piano selv, og enkelte stykker er djevelsk vanskelig å spille. Edit: Men at gitar er vanskelig å mestre er helt klart. Jeg har selv prøvd å lære meg litt akkorder og det er ikke bare bare. Rolige melodier går helt greit hvis man er litt musikalsk. Elsker å dra ut tonene og spille rolige og langsomme soloer. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen andre enn meg som har fått et innlegg boost? *Postcount hore* 8338147[/snapback] Nei, her gikk det bare nedover Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 lol wtf jeg fikk plutselig 137 poster i mote og velvære xD Kan ikke huske å ha posta der. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har spilt piano siden jeg var 7 år. Vel, har ikke spilt regelmessig på et par år men. Så lenge du kan å lese noter, og har skills nok til å skille mellom høyre og venstre hånd og styre de forskjellig samtidig er det ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Piano rocks! Festlig å spille gamle mario-/zeldasanger. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er ikke trakkasering og mobbing ban-grunnlag? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 TEH TETRIS THEMESONG. den må jeg lære meg by heart : DD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) holder med personhets nå, Peep. Jeg kan spille piano riktig nok er jeg ikke så god på noter, men jeg kan spille flåklypa, simpsons, mario også kunne jeg noe av bethoven ( bare små deler ) Lært på egenhånd ^_^ Edit: Oh ja, jeg må lære meg tetris på piano. en i klassen kan den på bass. Endret 8. april 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En liten utfordring til de modige pianospillere, se vedlegg: Prøver å lære meg denne selv, men går litt tregt for tiden. Kan de to første linjene by heart, men går litt treigt med del to av stykket. Trailer___Zelda_Twilight_Princess.pdf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg husker jeg syntes piano og slikt var så vanskelig så etter 4 år gav jeg opp. Vel, læreren min hadde langt hår og trange bukser og stor bul på buksa og likte å sitte helt inntil meg også. Eller stå helt inntil ryggen min og se ned på meg og smile. Så etterhvert slutta jeg å møte opp til timene og fortalte mamma at jeg ikke orka mer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) murderotica: Den er ganske grei å lære seg. Brukte ikke så lang tid, samt at det er mange gode videoer på youtube du kan se fra. Orresnei: Jeg fikk vondt i fjeset auauau vanskelige noter. Lærte meg aldri det, hihi. Endret 8. april 2007 av Knut Erik Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mange folk har addet meg på msn i dag, det er litt koselig. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er ikke trakkasering og mobbing ban-grunnlag? 8338230[/snapback] Jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg