Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott kjole! :)

*smurfen har gitt opp spisinga, gått over til fingra nedi halsen for å få opp maten igjen og koser seg mens eplefe synger wonderwall*

edit: Snorre, det stemmer.

Må bare finne meg ei interessant linje å gå på, samt bestå påbygning.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Musikktimene på skulen har lært meg at gitar er djevelens verk. Meir umulig instrument å mestre skal du leite lenge etter. :confused:

Men gitarmusikk kan vere bra. :)

8338151[/snapback]

År med øving kreves. Noen musikktimer på skolen holder nok ikke, nei.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig hvilket instrument som er vanskligst å mestre er høyst subjektivt. Piano for eksempel kan være meget komplisert. For eksempel er det stykker man spiller to eller kanskje til og med tre melodier i samtidig. Bare det å skulle spille akkorder i både venstre og høyre hånd, samtidig som man spiller melodi i høyre hånd er jo en smule komplisert. Spiller piano selv, og enkelte stykker er djevelsk vanskelig å spille.

Edit: Men at gitar er vanskelig å mestre er helt klart. Jeg har selv prøvd å lære meg litt akkorder og det er ikke bare bare. Rolige melodier går helt greit hvis man er litt musikalsk. Elsker å dra ut tonene og spille rolige og langsomme soloer.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt piano siden jeg var 7 år. Vel, har ikke spilt regelmessig på et par år men. Så lenge du kan å lese noter, og har skills nok til å skille mellom høyre og venstre hånd og styre de forskjellig samtidig er det ikke så vanskelig.

:D

Lenke til kommentar

holder med personhets nå, Peep.

Jeg kan spille piano :D riktig nok er jeg ikke så god på noter, men jeg kan spille flåklypa, simpsons, mario også kunne jeg noe av bethoven ( bare små deler )

Lært på egenhånd ^_^

Edit: Oh ja, jeg må lære meg tetris på piano.

en i klassen kan den på bass.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Jeg husker jeg syntes piano og slikt var så vanskelig så etter 4 år gav jeg opp.

Vel, læreren min hadde langt hår og trange bukser og stor bul på buksa og likte å sitte helt inntil meg også. Eller stå helt inntil ryggen min og se ned på meg og smile.

Så etterhvert slutta jeg å møte opp til timene og fortalte mamma at jeg ikke orka mer.

Lenke til kommentar

murderotica: Den er ganske grei å lære seg. :)

Brukte ikke så lang tid, samt at det er mange gode videoer på youtube du kan se fra. :wee:

Orresnei: Jeg fikk vondt i fjeset auauau vanskelige noter. Lærte meg aldri det, hihi.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...