Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Rasch: gjør slik at du får permanent IP-ban fra forumet

Men seriøst, start med å spise sunt så kan du stikke ut å jogge 3-4 ganger i uka, om du synst du har for dårlig kondis for å jogge så bare gå turer

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja de var jo veldig hjelpende!! :( Jeg prøver faktisk å være ærlig her.. Legge ut om mine problemer, men så kommer du med det der! Lett for deg å si, som sikkert er skikkelig slank å deili! :(

7447129[/snapback]

Ønsker du seriøse tips og råd kan du opprette en egen tråd under Samfunn - Helse. Å forvente at du får seriøse svar i SO er ganske naivt :p

Lenke til kommentar
Rasch: gjør slik at du får permanent  IP-ban fra forumet

7447137[/snapback]

Oi ok.. skal ikke strekke dette lenger.. jeg bare spøker! :) Er ikke en tjukk person.. er bare veldig trøtt nå!

Darkness; Er fullstendig klar over det! :) Var bare en spøk, og kan huske vagt at jeg logget meg på idag til en PM fra deg med en liiiten warn, så jeg skal ligge lavt i terrenget! ^^

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
ja.. det er bare en avar.. Er det noen her som har noen slanketips?

7447057[/snapback]

Vær tynn.

7447105[/snapback]

Ja de var jo veldig hjelpende!! :( Jeg prøver faktisk å være ærlig her.. Legge ut om mine problemer, men så kommer du med det der! Lett for deg å si, som sikkert er skikkelig slank å deili! :(

7447129[/snapback]

Siden du ikke liker og være fet, har du sikkert prøvd og trent, og har du trent mer enn "opp og hente cola og ned" så har du merket at vekta har sunket. Når den synker fortsetter du, til du ikke er så veeldog fet. :)

Lenke til kommentar
Oi ok.. skal ikke strekke dette lenger.. jeg bare spøker! :) Er ikke en tjukk person.. er bare veldig trøtt nå!

7447144[/snapback]

Det er bare patetisk å skift emne sånn. Jeg har akseptert deg for den du er. VÆR GLAD I DEG SELV

7447148[/snapback]

Jeg er det.. i HELE store meg! :D Huff.. nå sitter jeg å ler her, ikke bra med masse folk rundt meg!

haakie: jeg henter faktisk pizza av og til også..

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

7447129[/snapback]

Jeg ganske så tynn, ja, men ikke fordi jeg har gått inn for det; jeg legger rett og slett aldri på meg samme hvor mye brus og junkfood jeg stapper i meg.

Lenke til kommentar

7447144[/snapback]

Det er bare patetisk å skift emne sånn. Jeg har akseptert deg for den du er. VÆR GLAD I DEG SELV

7447148[/snapback]

Jeg er det.. i HELE store meg! :D Huff.. nå sitter jeg å ler her, ikke bra med masse folk rundt meg!

haakie: jeg henter faktisk pizza av og til også..

7447169[/snapback]

Jeg får vondt i nesa av deg. :ermm:

Lenke til kommentar

7447144[/snapback]

Fra nå av så vil du alltid bli sett på som feit fra min synsvinkel, you got the MARK!!

7447193[/snapback]

Det er fett! hehe.. Såå.. vil det si mere sympati eller mindre respect?

Skarstad: Må si at jeg har det samme ''problemet'' ^^

Leptox: Hvorfor hater du meg? :( Jeg trodde vi var bestevenner!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg ganske så tynn, ja, men ikke fordi jeg har gått inn for det; jeg legger rett og slett aldri på meg samme hvor mye brus og junkfood jeg stapper i meg.

7447179[/snapback]

Helt til du blir 30 så blir du feit og kvapsete og må kjøpe deg kone fra Banglapur eller hvor faen de henter de damene fra, ÆSJ! Du kommer til å bli skikkelig ekkel!

Lenke til kommentar
Helt til du blir 30 så blir du feit og kvapsete og må kjøpe deg kone fra Banglapur eller hvor faen de henter de damene fra, ÆSJ! Du kommer til å bli skikkelig ekkel!

7447226[/snapback]

Når forbrenninga ikke er like bra lengre.. Mange som det har skjedd med. Høy forbrenning når de er ung også BOM så legger de på seg som fy :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

7447179[/snapback]

Jeg og! :D

Jeg slipper å tenke på at jeg ikke må spise det og det, for da legger jeg på meg osv.. Spiser pizza nesten hver kveld, og spiser en del godter. Har slutta på drikke brus, men sånn generelt har jeg ikke lagt på meg siden 9. ca.. Veier 67 kg, men jobber med å legge på meg en del.

Lenke til kommentar

7447226[/snapback]

Hahhahahaha!

Tror det ligger noe i det ja, alt man ikke legger på seg nå kommer senere i livet

Lenke til kommentar

7447179[/snapback]

Jeg slipper å tenke på at jeg ikke må spise det og det, for da legger jeg på meg osv.. Spiser pizza nesten hver kveld, og spiser en del godter. Har slutta på drikke brus, men sånn generelt har jeg ikke lagt på meg siden 9. ca.. Veier 67 kg, men jobber med å legge på meg en del.

7447244[/snapback]

67 kg? Du blir vel ikke tatt av vinden? :ohmy:

Lenke til kommentar

7447179[/snapback]

7447244[/snapback]

67 kg? Herregud, det er knapt nok øyenlokket mitt!

Lenke til kommentar

7447179[/snapback]

7447244[/snapback]

67 kg? Herregud, det er knapt nok øyenlokket mitt!

7447279[/snapback]

Ja, men husk at du er overvektig da. :p

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...