Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Og kavaleriet er her. Fysj så mye spam å spore. Stenges til opprydding er ferdig og jeg tar meg sikkert god tid.

Til pass for dere når dere forsøpler SO :)

Hvem skal underholde dere imens? Jeg tror faktisk jeg reklamerer litt for Nevnarion og hans fantastiske fanmade video. Kos dere med denne her i noen minutter:

Edit: Og da åpner jeg igjen. Jeg er en sur gammal gretten mann som er blitt enda mer maktsyk av adminstatus. Da er det ikke lurt å irritere meg med å spamme ihjel SO.

TTS - Tenk - Tast - Svar. Mange er skikkelig flink til den siste S og den midterste T, men bommer grasalt med den første T.

Som gammal SO veteran som var her lenge før de fleste av dere kom ut av bleiene deres så må jeg si det er ytterst lite leselig å spore her (litt bedre nå som et par hundre innlegg er slettet fra de siste sidene). Hva pokker er det dere driver på med? Kutt ut whiningen og kutt ut spam. Dette er siste ordet, ikke spamme ordet.

(Nei, dette innlegget skal over hodet ikke kommenteres i denne tråden. Noe jeg tror jeg faktisk understreker. Se der ja, der kom

. Reaksjon på moderering gjøres pr. pm).

Dotten out. I love you all :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme her.

Får jeg lov til å kalle deg grønlandskølla Lars(eller hva det var), du vet hva jeg sikter till :p

8337422[/snapback]

Kall meg hva du vil du... svarer om jeg skjønner det er meg du sikter til ;)

----------------------

Hvor blei det av bundy forresten?

Lenke til kommentar
Hvorfor blir man så lei av skolen??!?! :(

Fordi det er det samme om og om igjen?

8337113[/snapback]

Hmm? Elsker skolen min jeg :love: Alle lærerne jeg har er herlige, alle elevene som jeg kjenner er også herlige... Gleder meg til tirsdag

8337141[/snapback]

Ja..Elsker skolen jeg og, med alle vennene, og det sosiale livet :!:

MEN...All jobbinga for at det skal gå bra på prøver og slikt er det jeg er sinnsykt lei av :hrm:

Lenke til kommentar

Selvin, ikke prøv deg! Hvor er Luchy? Huff, TFWA har nok skremt ham til sengs...

Men mange ukjente brukere her hmm..

Lilja4ever, kan ikke akkurat si at jeg føler med deg siden jeg har aldri prøve ;) Kun prosjekt

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Tenkte ikke over at So var stengt en gang.

Betyr bare at jeg ikke er avhengig :wee:

Edit: skriv oppskriften her om den er enkel :p

8337455[/snapback]

Slenger inn en venninne sin oppskrift. Den er med Oliven, though ^^

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

lag en paideig slik;

225g hvetemel

1/2 ts salt

100g smør

1ss sitronsaft

1ss kaldt vann

jeg velger å kjøre i foodproffessor ( ) den blir løs, så jeg heller den i paiform og trykker den ut der.

fyllet;

300g stekt kylling i terninger

150g fetaost i terninger

3 sjalottløk

2ss smør

100g hele oliven (dette dropper jeg, er ikke glad i oliven, og den er god uten og )

1liten purreløk

3 egg

3 dl fløtemelk

40gram revet parmesan

1/4 ts oregano

salt og pepper

trykk paideigen ut i formen, og forstek den på 200grader i 15-20 minutter.

sjalottløk grovhakkes og freses sammen med finsnittet purre.

fordel kylling, feta, oliven og løkblandingen i paiskallet, dryss oregano over.

pisk eggene godt sammen og bland med fløtemelken. hell denne blandingen over og stek i ovnen i ca 25minutter (200 grader) de siste fem minuttene av steketiden drysses parmesan over slik at den gratineres på toppen

server med frisk salat.

Jeg pleier å drite i halvparten av ingrediensene og bytte ut en del, men det er sånt man gjør etter smak og behag. :)

EDIT: Satte in skjul-tag for å behage de store røde.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Selvin, ikke prøv deg! Hvor er Luchy? Huff, TFWA har nok skremt ham til sengs...

Men mange ukjente brukere her hmm..

Lilja4ever, kan ikke akkurat si at jeg føler med deg siden jeg har aldri prøve ;) Kun prosjekt

8337449[/snapback]

:dontgetit: Hvordan skole går du på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...