Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da har smurfen vært flink og lagd middag/lunch/frokost - kall det hva dere vil, dagens første måltid 12 timer etter at jeg sto opp for andre gang.

Stekt pepperbiff, kokt peppersaus, tint tyttebærsyltetøy, skjært opp loff, smurt på den smør og henta meg cola og rødvin (nei, jeg blander ikke, har cola til kaken etterpå og rødvin til maten).

Nå blir det kos :D

Lenke til kommentar
Stekt pepperbiff, kokt peppersaus, tint tyttebærsyltetøy, skjært opp loff, smurt på den smør og henta meg cola og rødvin (nei, jeg blander ikke, har cola til kaken etterpå og rødvin til maten).

8337065[/snapback]

Så du endte opp med peppersaus ja? :!:

Lenke til kommentar
Og da har smurfen vært flink og lagd middag/lunch/frokost - kall det hva dere vil, dagens første måltid 12 timer etter at jeg sto opp for andre gang.

8337065[/snapback]

Det der hørtes seriøst NAM! ut :dribble:

Lenke til kommentar
Hvorfor blir man så lei av skolen??!?! :(

Fordi det er det samme om og om igjen?

8337113[/snapback]

Hmm? Elsker skolen min jeg :love: Alle lærerne jeg har er herlige, alle elevene som jeg kjenner er også herlige... Gleder meg til tirsdag

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...