Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men dere damer KAN også gjøre dette, litt mere stress for dere enn for oss da

7447010[/snapback]

Jeg har sett mange jenter pisse bak biler på byen, og det er lite lekkert. Folk stirrer litt mer enn hvis en gutt hadde gjort det.

EDIT:Pisser man i vasken knekker sikkert den også.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jepp, men dere damer KAN også gjøre dette, litt mere stress for dere enn for oss da

7447010[/snapback]

Å løfte på trusen offentlig gjør jeg bare i fylla :p

Rasch: Det er det dummeste jeg har hørt, selvfølgelig kan du gjøre noe med det. Forbrenn mer enn du spiser, er ikke et vanskelig regnestykke.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg har sett mange jenter pisse bak biler på byen, og det er lite lekkert. Folk stirrer litt mer enn hvis en gutt hadde gjort det.

EDIT:Pisser man i vasken knekker sikkert den også.

7447023[/snapback]

Personlig synst jeg det er kjempetøft å se jenter pisse på byen, men så er jeg litt sær da

AnAnAs: Det er ditt eget problem om du bare gjør slikt i fylla :p

Synst flere damer burde lette på topper og skjørt i edru tilstand, jeg vet bare om et par som gjør det når de er edru...

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Synes ikke noe om uthenging av fete mennesker! :( Jeg er selv meget overvektig, men lite jeg kan gjøre med det..

7447020[/snapback]

Du er tynn i avataren din :hmm: Og jente. Men jeg er en katt...

Der gikk den teorien.

7447031[/snapback]

ja.. det er bare en avar.. Er det noen her som har noen slanketips?

Lenke til kommentar
Synes ikke noe om uthenging av fete mennesker! :( Jeg er selv meget overvektig, men lite jeg kan gjøre med det..

7447020[/snapback]

Jeg håper du trener 3 ganger i uka, og spiser lite mange ganger for å få opp forbrenninga?

7447064[/snapback]

Nei.. sitter for det meste inne på internett.. Spiser 5-6 ganger om dagen, å da helst burger eller pizza.. Lenge siden jeg har smakt på vann, juice eller melk også.. :(

Lenke til kommentar
Jeg håper du trener 3 ganger i uka, og spiser lite mange ganger for å få opp forbrenninga?

7447064[/snapback]

Riktig. Gåing i raskt temp eller jogging forbrenner mest kalorier. Spis minst 5 ganger om dagen. Helst hver 2-3 time. Spis lite og ofte, og aldri spis deg dritmett.

EDIT: og selvfølgelig spise sundt. Ikke burger og pizza :wee:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Nei.. sitter for det meste inne på internett.. Spiser 5-6 ganger om dagen, å da helst burger eller pizza.. Lenge siden jeg har smakt på vann, juice eller melk også.. :(

7447074[/snapback]

Nå vet jeg at du kødder, for alle feite folk jeg vet om påstår at de gjør alt etter boken og at ingenting skjer. Luremus!

Lenke til kommentar

7447074[/snapback]

No offence, men det er jævlig lurt.

7447089[/snapback]

vet.. men klarer bare ikke å få meg selv i aktivitet.. :( Blir for opphengt i datamaskinen.. Hvordan smakte en salat uten dressing igjen?

Lenke til kommentar
ja.. det er bare en avar.. Er det noen her som har noen slanketips?

7447057[/snapback]

Vær tynn.

7447105[/snapback]

Ja de var jo veldig hjelpende!! :( Jeg prøver faktisk å være ærlig her.. Legge ut om mine problemer, men så kommer du med det der! Lett for deg å si, som sikkert er skikkelig slank å deili! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...