Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Men pass på: de kan sikkert whine/kjefte fordi du "bare sitter på rommet ditt".

8335215[/snapback]

Akuratt det er det samma for meg, idag sier jeg bare at jeg er lei av at dem blir grinete hver gang jeg åpner kjeften. :)

Typisk foreldre, men heldigvis slipper jeg slikt.

Bor hos moren min, hun maser nå til tider og er av og til sur, men det kan jeg overleve med.

Faren min rett og slett faen. Han maser aldri, er snill som bare og lar meg gjøre hva som helst nesten.

Men jeg vil flytte ut på hybel.

8335216[/snapback]

Luchy, you are lucky :)

btw: At foreldre maser er greit, så lenge dem ikke blir grinete så fort du åpner kjeften!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fordi religion i bunn og grunn er en rein hjernvask. Period.

8335237[/snapback]

Snakker om hjernevask, du har Cyberwolverine som mail :dontgetit:

Men jeg er glad i deg fordet.

Hadde det ikke vært kirker her / Hadde ikke Norge vært kristent, hadde jeg sluppet unna noen fæle opplevelser i barndommen.

8335246[/snapback]

Haha, fæle opplevelser? :) Fortell.

Lenke til kommentar
Luchy, you are lucky :)

btw: At foreldre maser er greit, så lenge dem ikke blir grinete så fort du åpner kjeften!

Jeg bare nikker med hvis modern maser, blir kanskje litt irritert i stemmen, men ikke noe mer enn det. Jeg blir bare så fort irritert når hun stiller spørsmål. Jeg vil liksom bare ha fred å ro, men så blir jeg bombadert av de samme spørsmålene vær gang.
Lenke til kommentar

Der hvor jeg kommer fra så er alle skikkelig kristen(og rasistisk osv), det er nesten som USA kan jeg tenke meg. Det var 2 lesber som sto frem om at de var lesbiske da, de måtte flytte nedover fordi ingen snakka med dem(og baksnakka dem). Og det er i norge! :blink:

Blir oppgitt over hvor trangsynte de er.

Lenke til kommentar
Jeg bare nikker med hvis modern maser, blir kanskje litt irritert i stemmen, men ikke noe mer enn det. Jeg blir bare så fort irritert når hun stiller spørsmål. Jeg vil liksom bare ha fred å ro, men så blir jeg bombadert av de samme spørsmålene vær gang.

8335275[/snapback]

Spørsmål som, hvor kommer det bladet der fra, fikk du det av faren din? Jeg fant lange lyse hår på rommet ditt, hvem er det sine?

Neida, men er enig med deg i at det er godt med litt ro :)

Lenke til kommentar
Jeg kan bære deg  :w00t:

8335268[/snapback]

Oh noes! jeg tissa på deg! :(

8335275[/snapback]

Moren min stoler ikke NOE på meg, så det er komisk når jeg kommer hjem "Hvor har du vært? hva har du gjort? og alle de andre spørsmåla husker jeg ikke. Jeg bare sier "har ikke du noe med" uten å følge med på det hun sier, enda værre er det når jeg har besøk, da kommer hun inn på rommet og spør om ting og lukter i lufta.. Skjønner jo at hun ikke kan stole på meg 100%, men så jævlig mistenksom som hun er, blah.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Spørsmål som, hvor kommer det bladet der fra, fikk du det av faren din? Jeg fant lange lyse hår på rommet ditt, hvem er det sine?

Jeg får spørsmål sånn som, har du spist idag? hva har du spist osv. Blir så irritert over at hun skal kontrolere det hele tiden.

Eneste positive er at hvis jeg svarer nei, så spør hun om jeg skal haen grandiosa XD

Lenke til kommentar
Trenger ikke si i fra da, tror du ikke jeg ser det selv?

8335320[/snapback]

Jeg hadde en trang av å vise at jeg satt pris på quotes som blir feil. Får jeg ikke lov til det?. Det er en liten passion jeg har :love:

Edit: Dannyboy?! Nå ble jeg litt glad :blush:

Endret av DannyCool
Lenke til kommentar
Jeg hadde en trang av å vise at jeg satt pris på quotes som blir feil. Får jeg ikke lov til det?. Det er en liten passion jeg har  :love:

Edit: Dannyboy?! Nå ble jeg litt glad  :blush:

8335334[/snapback]

Nei det får du ikke lov til, for det har jeg sagt.

edit: nå svir det i underlivet, på tide å pisse.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Jeg hadde en trang av å vise at jeg satt pris på quotes som blir feil. Får jeg ikke lov til det?. Det er en liten passion jeg har  :love:

Edit: Dannyboy?! Nå ble jeg litt glad  :blush:

8335334[/snapback]

Nei det får du ikke lov til, for det har jeg sagt.

8335349[/snapback]

Okey, da har jeg bryti en lov. Hva er konsekvensene?

Lenke til kommentar
fordi religion i bunn og grunn er en rein hjernvask. Period.

8335237[/snapback]

Snakker om hjernevask, du har Cyberwolverine som mail :dontgetit:

Men jeg er glad i deg fordet.

8335273[/snapback]

ehhhh: "Snakk om krigen i Irak, jeg er jo sulten!"

hvor var logikken? Sluppet opp for gode argumenter og du gisper etter de minste usaklige ting for å prøve å vinen diskusjonen?

....im entertained.

Lenke til kommentar

Jeg får spørsmål sånn som, har du spist idag? hva har du spist osv. Blir så irritert over at hun skal kontrolere det hele tiden.

Eneste positive er at hvis jeg svarer nei, så spør hun om jeg skal haen grandiosa XD

8335319[/snapback]

Grandis er alltid positivt :)

Lenke til kommentar
....im entertained.

8335365[/snapback]

Good for you, jeg ble faktisk litt sulten jeg :)

Okey, da har jeg bryti en lov. Hva er konsekvensene?

8335357[/snapback]

Bibelgruppa til Lars kommer og gjør deg kristen....

8335375[/snapback]

Okey, hmm. Im prepared :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...