Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kirker er for svake folk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Fy faen så kjedelig kirka er. 8335014[/snapback] Du bor tydeligvis i en hvit stat. Det er mange svarte i Houston (fordelingen er omtrent 33/33/33 hvit/svart/latino) og de i svarte kirkene er det alltid liv. PRAISE THE LORD! Direkte artig. Endret 8. april 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kirker er til for å brenne That's the spirit! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kirker er til for å brenne 8335051[/snapback] Ja du har sikkert satt fyr på mange kirker Tøff foran datamaskinen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Å hvorfor har du vært i kirken? 8335016[/snapback] Fordi vertsfamilien min er kristne. Folk i USA respekterer ikke ateister. Jeg fikk jo høre at jeg er ond fordi jeg er ateist jo. Ikke av familien min da. kirker er til for å brenne 8335051[/snapback] Hell yes! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg prøvde å tenne på en kirke lagd av mur, det funka ikke Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) kirker er til for å brenne 8335051[/snapback] Ja du har sikkert satt fyr på mange kirker Tøff foran datamaskinen 8335078[/snapback] Det er jo det Datasmurfen EGENTLIG er kjent for. Endret 8. april 2007 av Eclipse2k Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er jo det Datasmurfen EGENTLIG er kjent for. Åja, ja da så Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, jeg har ikke satt fyr på en eneste kirke. Men jeg syns godt de kan brenne - i alle fall de bygd i funkis og sånn, og litt smålei hvite murkirker og, med alle de kristne fanatikerne og alle de som kommer på døra og skal preike religion med meg og få meg med. Det som kan spares er domer, katedraler og stavkirker. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, jeg har ikke satt fyr på en eneste kirke.Men jeg syns godt de kan brenne - i alle fall de bygd i funkis og sånn, og litt smålei hvite murkirker og, med alle de kristne fanatikerne og alle de som kommer på døra og skal preike religion med meg og få meg med. Det som kan spares er domer, katedraler og stavkirker. 8335144[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen her hjemme liker meg visst idag. Først er mutter grinete, gud veit hvorfor. Og pappa er gretten fordi jeg sa at han burde være fornøyd når broren min hadde spist en gulrot, en potet og litt skinke. (han er egentlig utrolig småspist og kresen...) Så nå sitter jeg her på rommet mitt, og har bestemt meg for at jeg bruker resten av ferien på rommet mitt. Er lei av krangling, kjefting, masing og syting. Jeg får ikke en takk engang for at jeg har gjort mer her hjemme enn de andre idag. Alt jeg gjør er bare galt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Og jeg finner fortsatt ikke påskeegget mitt. Det kommer til å smelte i denne varmen snart! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen her hjemme liker meg visst idag. Først er mutter grinete, gud veit hvorfor. Og pappa er gretten fordi jeg sa at han burde være fornøyd når broren min hadde spist en gulrot, en potet og litt skinke. (han er egentlig utrolig småspist og kresen...) Så nå sitter jeg her på rommet mitt, og har bestemt meg for at jeg bruker resten av ferien på rommet mitt. Er lei av krangling, kjefting, masing og syting. Jeg får ikke en takk engang for at jeg har gjort mer her hjemme enn de andre idag. Alt jeg gjør er bare galt! 8335197[/snapback] kjenner til den der. Da er det bare å komme seg gjennom dagen. Men pass på: de kan sikkert whine/kjefte fordi du "bare sitter på rommet ditt". Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Typisk foreldre, men heldigvis slipper jeg slikt. Bor hos moren min, hun maser nå til tider og er av og til sur, men det kan jeg overleve med. Faren min rett og slett faen. Han maser aldri, er snill som bare og lar meg gjøre hva som helst nesten. Men jeg vil flytte ut på hybel. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, jeg har ikke satt fyr på en eneste kirke.Men jeg syns godt de kan brenne - i alle fall de bygd i funkis og sånn, og litt smålei hvite murkirker og, med alle de kristne fanatikerne og alle de som kommer på døra og skal preike religion med meg og få meg med. Det som kan spares er domer, katedraler og stavkirker. 8335144[/snapback] Det er bare å unngå dem? Jeg hater rosa hus jeg, men jeg er ikke så over-the-top at jeg går rundt å preiker om at de burde brennes ned. Herregud, når ble noen kirker et problem. Da ser du negativt på livet generelt hvis du ønsker kirker brent. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, jeg har ikke satt fyr på en eneste kirke.Men jeg syns godt de kan brenne - i alle fall de bygd i funkis og sånn, og litt smålei hvite murkirker og, med alle de kristne fanatikerne og alle de som kommer på døra og skal preike religion med meg og få meg med. Det som kan spares er domer, katedraler og stavkirker. 8335144[/snapback] Det er bare å unngå dem? Jeg hater rosa hus jeg, men jeg er ikke så over-the-top at jeg går rundt å preiker om at de burde brennes ned. Herregud, når ble noen kirker et problem. Da ser du negativt på livet generelt hvis du ønsker kirker brent. 8335227[/snapback] fordi religion i bunn og grunn er en rein hjernvask. Period. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg må på do, men jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Herre eff, stress ned mann. Chill... Ta en hvit russer og nyt livet Hadde det ikke vært kirker her / Hadde ikke Norge vært kristent, hadde jeg sluppet unna noen fæle opplevelser i barndommen. Og nei, ikke med prest eller bispestaver. edit: MrLeftfield, sant. Hjernevask og eventyr Endret 8. april 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 kirker er til for å brenne That's the spirit! 8335066[/snapback] Folk i USA respekterer ikke ateister. 8335093[/snapback] I love it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg