biach777 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En kan så lagde jeg en falsk hollandaise til 70-80 gjester. Huff så mye slit det var 8334701[/snapback] hva er det? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Men det lages ofte av vann, og det regnes som drikke. Dessuten tygger man sjeldent drikke. Altså regner jeg saus som drikke. Igjen, feil. Du trenger ikke diskutere dette med meg. Holder på å ta utdannelsen som kokk så dette er noe jeg har lært. Men for å argumentere videre. Hvis jeg smelter sjokolade, blir det drikke da? Det blir flytende, men det går ikke under katogorien drikke. Selv om de fleste sausene innholde vann så avgjør ikke dette av sauser er drikke. Endret 8. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
hauska Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 er der saus det går i no? 8334715[/snapback] Ser slik ut Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hollandaise er nam. ÅÅ Nå fikk jeg lyst på ris med bærnesaus. (jeg vet ikke åssen det skrives ._. ) Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 I dag spurte moren min om jeg fulgte med på One three Hill :/ Kanskje det var et rop på oppmerksomhet elns. 8334711[/snapback] OTH er gøy. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men det lages ofte av vann, og det regnes som drikke. Dessuten tygger man sjeldent drikke. Altså regner jeg saus som drikke. Igjen, feil. Du trenger ikke diskutere dette med meg. Holder på å ta utdannelsen som kokk så dette er noe jeg har lært. Men for å argumentere videre. Hvis jeg smelter sjokolade, blir det drikke da? Det blir flytende, men det går ikke under katogorien drikke. 8334721[/snapback] Ok, kokken. Klart det blir drikke om du smelter det. Smelta snø blir drikkevann. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Snø er fryst regn. Regn er vann. Men det der var et dårlig argument dessverre. Snø inneholder ikke de ingridiensene som en saus gjør. Men nå velger jeg å droppe diskusjonen, vi har jo allerede en annen plass å diskutere dete. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 OTH er gøy. 8334727[/snapback] Kanskje det, men hun slutta liksom å bry seg om meg når jeg var 9 elns. og nå spør hun om jeg følger med på en serie!? Sikkert dårlig samvittighet. DET SNØR I OSLO!! Kom hjem i dag 3 tiden ingen snø!!.. Og nå er det jævlig mye snø ute!! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ey Bundy, hvordan gikk det med fyren som overnatta? Og hvordan var filmen Donni Darko? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Snø er fryst regn. Regn er vann. Men det der var et dårlig argument dessverre. Snø inneholder ikke de ingridiensene som en saus gjør. Men nå velger jeg å droppe diskusjonen, vi har jo allerede en annen plass å diskutere dete. 8334736[/snapback] Vi er vel enige om at det er tilbehør uansett, så kan forsovet legge saken død. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 OTH er gøy. 8334727[/snapback] Kanskje det, men hun slutta liksom å bry seg om meg når jeg var 9 elns. og nå spør hun om jeg følger med på en serie!? Sikkert dårlig samvittighet. DET SNØR I OSLO!! Kom hjem i dag 3 tiden ingen snø!!.. Og nå er det jævlig mye snø ute!! 8334737[/snapback] Jeg syns det snør eller er dekt med snø over hele landet jeg, Nå som vårmåneden har kommet ganske langt å greier, blir nesten deprimert jeg!! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det snør, noen som vil diskutere menneskeskapt global oppvarming? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jupp, her i Tromsø var det på god vei til å bli vår, men så kommer det jævla snøfallet Endret 8. april 2007 av Luchy Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg synes ikke menneskeskapt global oppvarming er noe særlig. Rett og slett ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ey Bundy, hvordan gikk det med fyren som overnatta? Og hvordan var filmen Donni Darko? 8334744[/snapback] Morra mi slapp han av i oslo i dag, fordi vi kjørte et familie medlem til flyplassen(tanta miskal opp til hun dama som har bettenelse i galleblæra.) Og filmen var dritbra, favorittscenen min var når han dunka kniven i den usynelige muren der irriterte meg over slutten da. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det snør, noen som vil diskutere menneskeskapt global oppvarming? Oppskrytt.Og filmen var dritbra, favorittscenen min var når han dunka kniven i den usynelige muren der irriterte meg over slutten da. Ja, hvorfor måtte det skje? Han var jo så kul Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er 5cm med snø her, noen som blir med å lage engler i snøen? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det snør, noen som vil diskutere menneskeskapt global oppvarming? 8334753[/snapback] Gjerne! Men ikke bare den menneskeskapte, da. Jeg tror på teoriene om kraftigere solvind. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 2-3cm snø her.. *blåse vekk* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Ja, hvorfor måtte det skje? Han var jo så kul 8334776[/snapback] Satt igjen med en blandet følelse, sånn "Haha!" og "Faens hor!" samt litt "det forventet jeg meg ikke". Det er vel en sånn film du må se flere ganger for å få med deg alt(?). Det er 5cm med snø her, noen som blir med å lage engler i snøen? 8334777[/snapback] Oki. Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg