Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det lages ofte av vann, og det regnes som drikke. Dessuten tygger man sjeldent drikke. Altså regner jeg saus som drikke.  :fun:

Igjen, feil.

Du trenger ikke diskutere dette med meg. Holder på å ta utdannelsen som kokk så dette er noe jeg har lært.

Men for å argumentere videre. Hvis jeg smelter sjokolade, blir det drikke da?

Det blir flytende, men det går ikke under katogorien drikke. Selv om de fleste sausene innholde vann så avgjør ikke dette av sauser er drikke.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Men det lages ofte av vann, og det regnes som drikke. Dessuten tygger man sjeldent drikke. Altså regner jeg saus som drikke.  :fun:

Igjen, feil.

Du trenger ikke diskutere dette med meg. Holder på å ta utdannelsen som kokk så dette er noe jeg har lært.

Men for å argumentere videre. Hvis jeg smelter sjokolade, blir det drikke da?

Det blir flytende, men det går ikke under katogorien drikke.

8334721[/snapback]

Ok, kokken. :p

Klart det blir drikke om du smelter det. Smelta snø blir drikkevann. :tease:

Lenke til kommentar

Snø er fryst regn. Regn er vann.

Men det der var et dårlig argument dessverre. Snø inneholder ikke de ingridiensene som en saus gjør.

Men nå velger jeg å droppe diskusjonen, vi har jo allerede en annen plass å diskutere dete.

Lenke til kommentar
OTH er gøy.

8334727[/snapback]

Kanskje det, men hun slutta liksom å bry seg om meg når jeg var 9 elns. og nå spør hun om jeg følger med på en serie!? Sikkert dårlig samvittighet.

DET SNØR I OSLO!!

Kom hjem i dag 3 tiden ingen snø!!.. Og nå er det jævlig mye snø ute!!

Lenke til kommentar
Snø er fryst regn. Regn er vann.

Men det der var et dårlig argument dessverre. Snø inneholder ikke de ingridiensene som en saus gjør.

Men nå velger jeg å droppe diskusjonen, vi har jo allerede en annen plass å diskutere dete.

8334736[/snapback]

Vi er vel enige om at det er tilbehør uansett, så kan forsovet legge saken død.

Lenke til kommentar
OTH er gøy.

8334727[/snapback]

Kanskje det, men hun slutta liksom å bry seg om meg når jeg var 9 elns. og nå spør hun om jeg følger med på en serie!? Sikkert dårlig samvittighet.

DET SNØR I OSLO!!

Kom hjem i dag 3 tiden ingen snø!!.. Og nå er det jævlig mye snø ute!!

8334737[/snapback]

Jeg syns det snør eller er dekt med snø over hele landet jeg, Nå som vårmåneden har kommet ganske langt å greier, blir nesten deprimert jeg!!

Lenke til kommentar
Ey Bundy, hvordan gikk det med fyren som overnatta?

Og hvordan var filmen Donni Darko?

8334744[/snapback]

Morra mi slapp han av i oslo i dag, fordi vi kjørte et familie medlem til flyplassen(tanta miskal opp til hun dama som har bettenelse i galleblæra.)

Og filmen var dritbra, favorittscenen min var når han dunka kniven i den usynelige muren der :wee: irriterte meg over slutten da.

Lenke til kommentar
Det snør, noen som vil diskutere menneskeskapt global oppvarming?

Oppskrytt.
Og filmen var dritbra, favorittscenen min var når han dunka kniven i den usynelige muren der :wee: irriterte meg over slutten da.

Ja, hvorfor måtte det skje? Han var jo så kul :(
Lenke til kommentar
Ja, hvorfor måtte det skje? Han var jo så kul :(

8334776[/snapback]

Satt igjen med en blandet følelse, sånn "Haha!" og "Faens hor!" samt litt "det forventet jeg meg ikke". Det er vel en sånn film du må se flere ganger for å få med deg alt(?).

Det er 5cm med snø her, noen som blir med å lage engler i snøen?

8334777[/snapback]

Oki.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...