Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

uansett: Hvorfor er det snakk om rasisme her, og hvem er rasist?

7446536[/snapback]

Jeg.

Gud, det tar på å være ute på en onsdag. Var så trist å se alle de ensomme mennene som var ute og drakk alene, hadde lyst til å samle alle til en gruppeklem, stakkars sjeler. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe ja jeg bare driter i læretia og stikker til militæret, sett at det hadde vært gøy da :D

7446663[/snapback]

Sikkert gøy da :)

Men din arbeidsgiver er pliktig til å gi deg arbeid ved endt førstegangstjeneste uansett..

7446680[/snapback]

Ja, det er sant, men se for deg meg...eller det kan du ikke for du har ikke sett meg :p

7446700[/snapback]

Hmm.. hva er det som er galt da?

Ananas: hehe ok. You ignorant little thing.

Lenke til kommentar
Er så irritert på de som hadde sex på doen min i helgen og knuste den slik at det ble oversvømmelse overalt, ble skader på rundt 5000 kroner. Gleder meg til å sende regningen.  :mad:

7446852[/snapback]

Hmm, sist noen hadde sex på dassen min gikk alt bra, hu dama kom tilogmed bort til meg noen dager etterpå og unnskyldte seg og fortalde at hun hadde tørket opp sperm og vasket godt etter dem :p

Lenke til kommentar
Hmm, sist noen hadde sex på dassen min gikk alt bra, hu dama kom tilogmed bort til meg noen dager etterpå og unnskyldte seg og fortalde at hun hadde tørket opp sperm og vasket godt etter dem :p

7446870[/snapback]

Da tror jeg jeg hadde fått lyst til å vaske dassen en ekstra gang...
Lenke til kommentar

7446870[/snapback]

Tja, hun jenta veide jo 75 kg og han må veie minst 80, toalettet er ikke laget for feite folk som tar hverandre i doggy style.

Lenke til kommentar

7446870[/snapback]

Tja, hun jenta veide jo 75 kg og han må veie minst 80, toalettet er ikke laget for feite folk som tar hverandre i doggy style.

7446896[/snapback]

Det var en discusting tanke

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke jeg har vært på kino siden jeg dro alene å se Wallace&Gromit. Huff...*sjekke kinoprogrammet*

7444338[/snapback]

Er sjelden jeg betaler for å se en film når jeg kan skaffe meg den gratis og se den gratis hjemme i stua. :p

Sist jeg var på kino var... eeehhh... husker ikke. Er VELDIG lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Har ikke gredd håret mitt på et par dager nå, jeg haler ut tiden siden jeg er jævlig hårsår :p

7446972[/snapback]

Jeg er ikke hårsår, men det gjør da vondt fordet. Kan ikke gre håret når det er vått, for da bare river jeg ut alt :wee: Gredde det nå og det var en stor pulesveis, enda jeg ikke har pult :hrm:

Lenke til kommentar
Det var en discusting tanke

7446922[/snapback]

Synst det var litt koz jeg ^^

AnAnAs: Knakk doen liksom sammen eller noe slikt?

Hvordan kom du deg på do dagen etterpå?

7446934[/snapback]

Sisternen eller hva det heter knakk nesten i to så alt vannet fosset ut. Dagen etterpå var jeg på do på Fridays, Klingenberg kino, en kafe og hos naboen.

mushi: Skjønner så altfor godt hva du mener. Jeg skal egentlig gre mine extensions rundt seks ganger om dagen, men er så sløv. I går måtte mamma gre meg i en time for å få bort flokene, så nå fikk jeg skikkelig kjeft av frisøren :blush:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Sisternen eller hva det heter knakk nesten i to så alt vannet fosset ut. Dagen etterpå var jeg på do på Fridays, Klingenberg kino, en kafe og hos naboen.

mushi: Skjønner så altfor godt hva du mener. Jeg skal egentlig gre mine extensions rundt seks ganger om dagen, men er så sløv. I går måtte mamma gre meg i en time for å få bort flokene, så nå fikk jeg skikkelig kjeft av frisøren  :blush:

7446993[/snapback]

Hehe, hørtest ut som mye drama

"Hei nabo, kan jeg låne doen din? Du skjønner.. 2 feitinger pulte på min så den er knekt.."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...