Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

SasaBs ekle dagens opplevelse:

Mamma kjører en vennine hjemover... Min tre år gamle bror som skal lære seg å gå på potte sier at han skal tisse på serbisk. Jeg går inn tar av ham klærne i en fart, og setter ham på potta. Snur meg og ser en brun elpiseformet-ting ligge på gulvet, lukta slår meg... Jeg løper ut mens jeg skriker "AARGH" og kjenner kvalmen komme... Fy faen, så nasty!

Nå klager mamma over at jeg skremte min tolv år yngre bror med mitt skrik, men hva med øynene og nesa mi?

Faen, for en opplevelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Awmawgawd! Hva har de svin i USA gjort med deg?

8334132[/snapback]

Ingenting. Men nå lever jeg i en drømmeverden der alt baserer seg rundt meg, og siden jeg ikke skal kjede meg har jeg fått andre personer inn her. Omkring 5 milliarder.

Jeg eksisterer, ikke dere. :)

Lenke til kommentar
4) Du lever fordi du ble født. Du har ikke noe annet valg. Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct".

8334002[/snapback]

*Edit: nevermind* Endret av raspekaker
Lenke til kommentar
Har noen forslag til psykolog? Jeg tror at jeg kommer til å slite med dagens opplevelse en stund...

(Ikke mobb meg, jeg føler meg faktisk dårlig)

8334215[/snapback]

Hele skolen skulle på skogstur oppi skogen rett bak meg og folk møtte opp og sånn. Veldig mange folk og jeg viste alle sammen huset mitt og epletreet til naboen som ble ubønnhørlig raidet før vi dro.

Så tok jeg og noen venner og ei venninne oss en tur inn i skogen etter 5 meter, og møtte det herligste syn.

En hel haug med katter og kattunger skutt på nært hold med hagle.

Venninna mi fikk psykiske plager, turen ble avlyst og vi kom i avisa sammen med kattene :p

Eller katterestene.

8327943[/snapback]

Lenke til kommentar
4) Du lever fordi du ble født. Du har ikke noe annet valg. Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct".

8334002[/snapback]

Eg trur dette overlevelsesinstinktet kan bli viska ut av vårt meiningslause samfunn, der alt såkalt "meiningsfullt" du gjer, heilt til du kanskje er 25, er utdanning og å forberede deg på alt som kanskje kjem til å skje ein gong i framtida.

Viss ein tenker: Kva har eg gjort for holde meg i live i dag, bortsett frå å ete, ville i alle fall eg tenkt "Fint lite." Av og til misunner eg dei folka nede i Afrika som må kjempe litt for å holde liv i seg... :(

8334223[/snapback]

tøv.

-------------------------------

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/04/06/497081.html

HVA VAR DET JEG SA?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...