000111222 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mange forklarer meininga med at alle har sin funksjon. Som i eit økosystem. Men om du fjerner ein del av eit økosystem, vil det til slutt innrette seg på nytt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vi trenger egentlig ikke alle disse matrielle godene,men i dagens samfunn er de et viktig hjelpemiddel. Men alle trenger et sted å bo! Derfor er utdannelse viktig ja. Og du kan vise hva du er god for . Jeg tror Demille vil få en bra jobb. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct". 8334002[/snapback] Du kan greie det, men da er du tøff.. Så tøff har ikke jeg vært.. 8334014[/snapback] det er ikke snakk om hvor "tøff" du er. Om en person med helt vanlig, frisk psyke går gjennom masse dritt i løpet av sitt liv, forandres helsetilstanden til noe verre og sykere. Til slutt, de psykiske syndromene og sykdomene tar over, legger beslag på alt av DNAets sikkerhetsrutiner og "bypass"er dem. Det er da en person er i stand til å ta sitt eget liv. Ergo, gå til psykolog om du sliter. Asap. Psykisk helse er som fysisk helse. De er koblet sammen rimelig godt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 1) ALT er ikke allerede bestemt.2) Utdannelsen trenger du for å tjene penger, for å ha ett liv du selv ønsker. 3) En du kan elske TRENGER du. Det er i vår egen DNA kode, vi er sosiale dyr. Forplantningsevnen er også noe som er kodet i DNA, umulig å motstå (med mindre du er psykisk syk). 4) Du lever fordi du ble født. Du har ikke noe annet valg. Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct". 8334002[/snapback] Alt er bestemt jo, mer eller mindre Jeg skjønner bare ikke noen ganger hvorfor jeg gidder. Utdannelse til ett liv jeg selv ønsker.. Men hva er vitsen å slite når jeg dør uansett.. Hva om jeg ikke greier det jeg vil. Gah.. Jeg vil leve livet, oppleve ting, verden, ha det bra, samtidig som jeg får en bra utdannelse. Men så lett er det ikke. (Blir deprimert bare av tanken) 8334019[/snapback] Jeg og. Jeez, føler meg skikkelig dyp nå Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 FAEN I HELVETE! Jeg blir tvunget til å gå i kriken. Helvetes dritt! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vi trenger egentlig ikke alle disse matrielle godene,men i dagens samfunn er de et viktig hjelpemiddel. Men alle trenger et sted å bo! Derfor er utdannelse viktig ja. Og du kan vise hva du er god for . Jeg tror Demille vil få en bra jobb. 8334040[/snapback] Hvis vi ikke kjøpt matrielle goder hadde økonomien kollapset og vi ville sannsyneligvis hatt det veldig mye værre. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg tror Demille vil få en bra jobb. 8334040[/snapback] Men jeg må slite ræva mi av for å greie det. Menmen, dette ble litt for "dypt" selv for meg Endret 8. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg tenker mer på masse dritt av duppeditter,Solid. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 FAEN I HELVETE! Jeg blir tvunget til å gå i kriken. Helvetes dritt! 8334057[/snapback] Du må filme deg selv mens du skriker: "OH GOD I CAN'T TAKE IT ANY MORE!! I'M GAY!!" Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Eg har lyst å leve. Det er mykje kjekt å oppleve. Og ikkje minst har eg ein trang til å sjå kva som skjer med denne verda. Som trangen til å sjå neste episode. Men når folk snakkar om meininga med livet, skjønar eg ikkje kva dei meiner. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må filme deg selv mens du skriker: "OH GOD I CAN'T TAKE IT ANY MORE!! I'M GAY!!" 8334073[/snapback] Wow, hva tror du om meg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Wow, hva tror du om meg? 8334076[/snapback] Du er vertfall ikke trang for å si det sånn. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg tror Demille vil få en bra jobb. 8334040[/snapback] Men jeg må slite ræva mi av for å greie det. Menmen, dette ble litt for "dypt" selv for meg 8334065[/snapback] Det ble en veldig dyp diskusjon her nå. Endelig er det litt mening i SO Liker det når folk er dype jeg, litt koselig det! Jeg har også tenkt tankene dere snakker om. Men jeg har andre mye mindre problemer for øyeblikket... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men når folk snakkar om meininga med livet, skjønar eg ikkje kva dei meiner. 8334075[/snapback] Hvorfor lever vi? Hva er meningen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg blir i alle fall ikke mindre deppa av at det snør som faen.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du er vertfall ikke trang for å si det sånn. 8334080[/snapback] Hva vet du om det? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alt er kode for deg. 8334032[/snapback] Om du ser på verden rent fra maskins synspunkt, vil du se at alt er egentlig svarthvit. Cause and effect. Like enkelt som matte. Mange forklarer meininga med at alle har sin funksjon. Som i eit økosystem. Men om du fjerner ein del av eit økosystem, vil det til slutt innrette seg på nytt. 8334034[/snapback] Jeg sier det igjen: Survival instinct. Programmert inn for å opprettholde resultatet av millionårs evolusjon. Alt er bestemt jo, mer eller mindre Jeg skjønner bare ikke noen ganger hvorfor jeg gidder. Utdannelse til ett liv jeg selv ønsker.. Men hva er vitsen å slite når jeg dør uansett.. Hva om jeg ikke greier det jeg vil. Gah.. Jeg vil leve livet, oppleve ting, verden, ha det bra, samtidig som jeg får en bra utdannelse. Men så lett er det ikke. 8334045[/snapback] Du må gjerne gå litt dypere i deg selv enn det du gjør nå. Du har, give or take, 80 år. Du er født. Du har ikke noe annet å gjøre. Hva VIL du gjøre ut av DINE 80år? Dagens samfunn krever at du har en god utdannelse og en god jobb. Du skaffer deg bil og ett sted å bo. Du har midler nok til å opprettholde kroppens funksjoner ved å kjøpe/dyrke mat. Ergo: i bunn og grunn, utdannelsen er grunnlaget for hvor store midler du får til å gjøre mest mulig ut av det du har planlagt/tenkt deg til å få ut av dine 80år. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor lever vi? Hva er meningen.. 8334083[/snapback] Dere alle lever for å tilfredsstille meg og mine behov. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg tenker mer på masse dritt av duppeditter,Solid. 8334070[/snapback] De og. ^^ Viktig levebrød for folk som kan en ting...lage merkelige duppeditter. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du må gjerne gå litt dypere i deg selv enn det du gjør nå. Du har, give or take, 80 år. Du er født. Du har ikke noe annet å gjøre. Hva VIL du gjøre ut av DINE 80år? Dagens (..) 8334094[/snapback] Jo, mye sant du sier der. Er bare, når man setter seg ned å tenker, så joa. Dere alle lever for å tilfredsstille meg og mine behov. 8334102[/snapback] Awmawgawd! Hva har de svin i USA gjort med deg? ___ Men nå drar man til non venner, jej! Snakkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg