MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg bare måtte.. 8333838[/snapback] and guess whos back edit: nei ok, kødda. Bare stakk innom da. Endret 8. april 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 8333778[/snapback][/right] Ehm? hæ.. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tenker de av og til på kor poenglaust alt er? I fleire plan av poengløyse til og med. Kva meining gir det å skrive noke i SO, i forhold til resten av livet mitt? Og kva meining har mitt liv i forhold til resten av verda? Og så til slutt, kva meining har menneska i forhold til heile universet... I det minste blir alle problem ørsmå ved å tenke sånn. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tenker de av og til på kor poenglaust alt er? I fleire plan av poengløyse til og med. Kva meining gir det å skrive noke i SO, i forhold til resten av livet mitt? Og kva meining har mitt liv i forhold til resten av verda? Og så til slutt, kva meining har menneska i forhold til heile universet... I det minste blir alle problem ørsmå ved å tenke sånn. 8333941[/snapback] Hva er det du har røyka, og hvor får man tak i det? O_o Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Faen! Snøen har lagt seg og nå! Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Malejobb med for lite lufting kanskje. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alt er teit. Vi lever, gjør ting, innbiler oss at vi tar "valg". Men det gjør vi ikke, alt er allerede bestemt. Eneste vi kan endre på ved vårt liv er hvordan veien skal bli til det endelige, det som er bestemt. til vi dør, kanskje vi lever etter døden, i en annen skikkelse som ett dyr. Men, hva er egentlig meningen med det? ..Det er ingen mening. Hvorfor skal jeg gidde å få utdannelse, hvorfor skal jeg gidde å finne en jeg kan elske, hvorfor lever jeg? Hva er vitsen med livet. Alt det lurer jeg på Noen som har svar? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Faen! Snøen har lagt seg og nå! 8333967[/snapback] Hah, den har regna vekk her . Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sånne tanker er det ikke vits å tenke engang. Du kommer ikke til å få svar på det! Så ta deg en cola og slapp av. Jeg skal lage mat nå Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alt det lurer jeg på Noen som har svar? 8333971[/snapback] Pudding. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor skal jeg gidde å få utdannelse, hvorfor skal jeg gidde å finne en jeg kan elske, hvorfor lever jeg? Hva er vitsen med livet. 8333971[/snapback] Jeg sitter med de samme tankene.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skulle registrere meg på nettby, men så skal de ha mobilnummer.. "Mobilnummeret gjør det mulig for oss i samarbeid med politiet å spore opp hvem som står bak en profil. " HELL NO! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sånne tanker er det ikke vits å tenke engang. Du kommer ikke til å få svar på det! Så ta deg en cola og slapp av. 8333981[/snapback] Jeg drikker ikke brus^^ Pudding. 8333982[/snapback] Du ser ut som en ja Jeg sitter med de samme tankene.. 8333986[/snapback] Bra jeg ikke er den eneste. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alt er teit. Vi lever, gjør ting, innbiler oss at vi tar "valg". Men det gjør vi ikke, alt er allerede bestemt. Eneste vi kan endre på ved vårt liv er hvordan veien skal bli til det endelige, det som er bestemt. til vi dør, kanskje vi lever etter døden, i en annen skikkelse som ett dyr. Men, hva er egentlig meningen med det? ..Det er ingen mening. Hvorfor skal jeg gidde å få utdannelse, hvorfor skal jeg gidde å finne en jeg kan elske, hvorfor lever jeg? Hva er vitsen med livet. Alt det lurer jeg på Noen som har svar? 8333971[/snapback] 1) ALT er ikke allerede bestemt. 2) Utdannelsen trenger du for å tjene penger, for å ha ett liv du selv ønsker. 3) En du kan elske TRENGER du. Det er i vår egen DNA kode, vi er sosiale dyr. Forplantningsevnen er også noe som er kodet i DNA, umulig å motstå (med mindre du er psykisk syk). 4) Du lever fordi du ble født. Du har ikke noe annet valg. Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct". Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Skulle registrere meg på nettby, men så skal de ha mobilnummer.."Mobilnummeret gjør det mulig for oss i samarbeid med politiet å spore opp hvem som står bak en profil. " HELL NO! 8333993[/snapback] Hørt om uregistrert kontantkort? edit: scheise, ble visst en dobbel :/ Endret 8. april 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct". 8334002[/snapback] Du kan greie det, men da er du tøff.. Så tøff har ikke jeg vært.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Alt er teit. Vi lever, gjør ting, innbiler oss at vi tar "valg". Men det gjør vi ikke, alt er allerede bestemt. Eneste vi kan endre på ved vårt liv er hvordan veien skal bli til det endelige, det som er bestemt. til vi dør, kanskje vi lever etter døden, i en annen skikkelse som ett dyr. Men, hva er egentlig meningen med det? ..Det er ingen mening. Hvorfor skal jeg gidde å få utdannelse, hvorfor skal jeg gidde å finne en jeg kan elske, hvorfor lever jeg? Hva er vitsen med livet. Alt det lurer jeg på Noen som har svar? 8333971[/snapback] Skaff deg en jobb, og en kjæreste. Så livet ditt ikke blir sugent, fordi du må leve på minste trygd, minste pansjon og alene resten av livet. (Blir deprimert bare av tanken) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du ser ut som en ja 8333998[/snapback] Ja...og jeg er meningen med livet. There you have it. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hørt om uregistrert kontantkort? edit: scheise, ble visst en dobbel :/ 8334012[/snapback] Ja, men orker ikke bruke penger poå nettby. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 4) Du lever fordi du ble født. Du har ikke noe annet valg. Du kan ikke ta selvmord, fordi det er også noe som er kodet inn i DNAet. "Survival instinct". 8334002[/snapback] Alt er kode for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg