Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg ikke si at det er galt å komme over ny musikk på den måten. Men etter mine erfaringer er det naturlig nok veldig mye liste-pop og dårlig Hip Hop som spilles av på radioen for tiden. Selvfølgelig spilles det bra musikk også, og en liten del av liste-popen er jo også bra. Men jeg har alltid ment at internett er den beste plassen å oppdage ny kvalitetsmusikk.

Lenke til kommentar

Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg!

Lenke til kommentar
Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg!

8333468[/snapback]

Ta litt krem på deg selv og be henne slikke det av! :cool:

Lenke til kommentar

8333468[/snapback]

3 enkle valg:

1) Pommes, bacon, egg, salat (erstatt kjøtt med noe annet om du vil)

2) taco

3) røkt laks med eggerøret + noe fint brød/baguett (hvitløk og urter om ønskes)

Lenke til kommentar

8333468[/snapback]

Ta litt krem på deg selv og be henne slikke det av! :cool:

8333478[/snapback]

Som sagt er det uaktuelt å ta desserten i senga :p Noen tips til noe enkelt, jeg er ikke verdens beste på kjøkkenet!

Lenke til kommentar
Hamburger med bakoon tror jeg regnes som middag. Men seriøst, lag en kyllingsalat. Letteste ting i verden. Sleng litt stekt eller ovnsvarmet kylling i en salat, sett fram rømme og dressing og voila. Du har en liten matbit.

8333500[/snapback]

Skulle det ikke være middag? leste feil da :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...