Gjest medlem-105476 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva slags musikk spiller Poets of the Fall? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg håper for all del ikke at det er vanlig praksis å oppdage nye artister gjennom norsk radio? Bare tanken skremmer meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen her som liker geniale Poets of the Fall? :| 8333373[/snapback] Jeg har hørt, som alle andre i verden, den ene sangen de hadde på Max Payne-soundtrack. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sidious: Jeg kommer over mye rar musikk gjennom venner og nett . Marley viste meg Poets of the fall. Jeg ble hekta etter hvert. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Luffe: http://www.poetsofthefall.com/music/ Der kan du høre noen samples. Det kan vel kategoriseres som pop/rock musikk. Orresnei: Nei, men det er forsatt mange som kommer over ny musikk ved å høre på radio. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nå skal jeg ikke si at det er galt å komme over ny musikk på den måten. Men etter mine erfaringer er det naturlig nok veldig mye liste-pop og dårlig Hip Hop som spilles av på radioen for tiden. Selvfølgelig spilles det bra musikk også, og en liten del av liste-popen er jo også bra. Men jeg har alltid ment at internett er den beste plassen å oppdage ny kvalitetsmusikk. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Luffe: http://www.poetsofthefall.com/music/ Der kan du høre noen samples. Det kan vel kategoriseres som pop/rock musikk. Orresnei: Nei, men det er forsatt mange som kommer over ny musikk ved å høre på radio. 8333427[/snapback] http://www.shallowbay.com Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg! 8333468[/snapback] Ta litt krem på deg selv og be henne slikke det av! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hamburger med bakoooon Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg! 8333468[/snapback] 3 enkle valg: 1) Pommes, bacon, egg, salat (erstatt kjøtt med noe annet om du vil) 2) taco 3) røkt laks med eggerøret + noe fint brød/baguett (hvitløk og urter om ønskes) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hamburger med bakoon tror jeg regnes som middag. Men seriøst, lag en kyllingsalat. Letteste ting i verden. Sleng litt stekt eller ovnsvarmet kylling i en salat, sett fram rømme og dressing og voila. Du har en liten matbit. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Får besøk av ei veninne i kveld, så tenkte jeg å lage noe mat, ikke så mye, men vet ikke hva jeg skal lage. Det er ikke snakk om middag eller noe sånt. Bare en liten matbit. Må sies at dette er ei veninne og ikke ei jeg tar desserten i senga med... Noen som har noen ideer, for det har ikke jeg! 8333468[/snapback] Ta litt krem på deg selv og be henne slikke det av! 8333478[/snapback] Som sagt er det uaktuelt å ta desserten i senga Noen tips til noe enkelt, jeg er ikke verdens beste på kjøkkenet! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hamburger med bakoon tror jeg regnes som middag. Men seriøst, lag en kyllingsalat. Letteste ting i verden. Sleng litt stekt eller ovnsvarmet kylling i en salat, sett fram rømme og dressing og voila. Du har en liten matbit. 8333500[/snapback] Skulle det ikke være middag? leste feil da :/ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 men seriøst. Er det noe sted på nettet jeg får sjekka bilnummer mot en person? It must be done. Long story Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Som sagt er det uaktuelt å ta desserten i senga Noen tips til noe enkelt, jeg er ikke verdens beste på kjøkkenet! 8333505[/snapback] Dere kan sikkert ha dere i stua/kjøkkenet/badet :)Og trenger ikke være kjempeflink for å mekke litt pisket krem. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dere kan sikkert ha dere i stua/kjøkkenet/badet :)Og trenger ikke være kjempeflink for å mekke litt pisket krem. 8333523[/snapback] Hva er det med deg og krem? Det er jo sjokoladesaus som gjelder Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva er det med deg og krem? Det er jo sjokoladesaus som gjelder 8333571[/snapback] Jeg prøvde Bundy med sjokoladesaus. Ble litt for klissete. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg prøvde Bundy med sjokoladesaus. Ble litt for klissete. 8333588[/snapback] Hva med sjokoladekrem da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Neste gang blir det krem på nipplene til Demille, så kan jeg slikke det av.. og noe annet, men det har vi ikke funnet ut enda. Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg