Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hører på altslags musikk jeg. Musikken det har gått i det siste er: 3 Doors Down, Dire Straits, Tom McRae, Smashing Pumpkins, Ill Nino, Imogen Heap, Kaiser Chiefs, Kaizers Orchestra, Seether, Tool, Minor Majority og Arctic Monkeys, osv osv. ^^

Lenke til kommentar
Hva er det dere liker da? Få høre, jeg skal ikke flame noen, bare lurer...

8333303[/snapback]

Her følger et par av de bandene/artistene jeg liker:

Elliot Smith

Ben Kweller

The Who

The Beatles

Built to Spill

The Unicorns

The Shins

The Decemberists

Bloc Party

Of Montreal

Muse

The Mars Volta

+ mange fler

Lenke til kommentar
Hva er det dere liker da? Få høre, jeg skal ikke flame noen, bare lurer...

8333303[/snapback]

Det meste egentlig.

Alt fra Linkin Park til Pink Floyd, Mika og diverse Soundtracks :D

EDIT: Egentlig det meste...

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar

Dragonforce er æsj. Skal du høre på powermetal kan du i alle fall ta en titt på f.eks Blind Guardian, Gamma Ray, Helloween og slikt.

Dragonforce duger kun i studio, da de har 400 forsøk på å spille låta bra. Live er de elendige.

Nå mener jeg at det ikke blir helt bra i studio heller. Men smaken er som baken.

Og til "Hva liker dere" spørsmålet kan jeg jo egentlig si at jeg liker alt fra klassisk rock til den mørkeste svartmetall. Dvs alle typer metal, og så si alt av rock (helst litt eldere).

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

høre på rap/hiphop, r`n`B(vess d skrives sånn) trance, dance, listepop... Det går mye i filmmusikk også, soundtracket til pirates of the caribbean filmene er genialt. Hans Zimmer er flink!

Så hører vel egentlig på det meste utenom sånn ordentlige harde saker.

Lenke til kommentar

Hehe, klart det. Før hørte jeg mer på hard-rock og metal. Gjerne av typen System of a Down, Nightwish osv. Men har gått fra den slags musikk. Nå liker jeg forskjellige former for rock, pop-rock og alternative. Hører mye på det man kaller indie. Altså independent. Artister som er uavhengige av plateselskaper, og bruker små plateselskaper som gir dem mye frihet, ikke minst firheten til å spille den musikken de selv vil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...