Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår meg ikke på type prog-metal, prog-rock og metal hvor artistene absolutt skal vise fram hvor fort de kan spille. I mine ører høres det sjeldent fint ut, det gjøres kun for show-off, og er heller lite interessant. Jeg liker musikk som skaper følelser, inneholder et minimum av musikalitet og hvor instrumentene danner et helthetlig bilde som er fint.

Lenke til kommentar
Men hva er det du hører på da?

Hvis det er topp-20 musikk så må jeg slå til noe... Hater topp 20-musikk! Det er noe dritt...

8333208[/snapback]

signaturen min er det jeg har hørt på i "det siste".

Noen som vet om det finnes en offentlig katalog hvor en kan sjekke bil skiltnummer mot ett evnt navn?

Jeg forstår meg ikke på type prog-metal, prog-rock og metal hvor artistene absolutt skal vise fram hvor fort de kan spille. I mine ører høres det sjeldent fint ut, det gjøres kun for show-off, og er heller lite interessant. Jeg liker musikk som skaper følelser, inneholder et minimum av musikalitet og hvor instrumentene danner et helthetlig bilde som er fint.

8333224[/snapback]

nailed it!

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

8333224[/snapback]

Words :roll:

Lenke til kommentar
jeg og. top10 er mye bedre

8333219[/snapback]

Hahahahhaah! :!:

Orresnei: Kommer ann på smak det, men sånn musikk hvor 50 cent osv kjører rundt i hummer og "YOU THINK YOUR GANGSTAH BUT YOU NEVAH CAPP NON!!1"

Også en eller annen artist "yo yoo i got brass knucles around my neck, i smoke all the fools in ma hood"

edit: er ikke mye bedre

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Mange band har greid det, Metalica har mye saaakte musikk som er fin og vakker. Nothing else Matters og From Whom the Bell Trolls er eksempler på dette... Starfire fra Dragonforce greier også dette...

8333243[/snapback]

men så fortsatt er det samma ræva vokal hvor karen høres ut som han går på de verste steroidene ever og "lost it completely".

Lenke til kommentar

50 Cent og andre dårlige hip hop-ere troner øverst på listen min over artister som burde skytes. Nå er dette min mening, og om noen liker 50 Cent og andre lignende Hip Hop-artister har jeg ikke noe imot det. Det er selve artistene jeg ikke kan fordra.

Lenke til kommentar

Bra Bundy! Nå skulle Tor ha vært her så hadde dere fått enda mer kjeft for hip-hoppen deres...

Den eneste rapperen jeg har litt respekt for er Eminem fordi han gjorde en bra rap-fight i 8 mile... Ellers det andre er så idiotisk...

Hvor mange her liker Britney Spears, 50 cent og andre sånne tullinger?

Lenke til kommentar
50 Cent og andre dårlige hip hop-ere troner øverst på listen min over artister som burde skytes. Nå er dette min mening, og om noen liker 50 Cent og andre lignende Hip Hop-artister har jeg ikke noe imot det. Det er selve artistene jeg ikke kan fordra.

8333269[/snapback]

Nas slapp ut et album som heter "Hip-hop is dead". Er ikke rart det heller. Så mange wannabe grill-units som bare skal ha penger.

Lenke til kommentar

og sanger hvor lyriccen er:

"baby dont hurt me, dont hurt me no more"

og "baby if your cheating me please dont let me know"

"baby if your cheating me please dont let me know"

ganger 1000

og andre låter som de har spillt inn ett vers og tar det på repeat, også kaller de det musikk!?!?!?

Flere sanger har det vært maks en setning gjennom hele forpulte sangen! F

SasaB: Jeg kan høre på hip hop med en kamerat, men det er cypress hill, og ikke crap hip hop(ja det er en forskjell) Men alene går det i forskjellige undersjangere av metal

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...