Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis det er syndene han skal svi får, da brude jo du sittet i et hvitt polstret rom nå ! Neida, men du er litt ja særegen kan jeg si Bundy... Positivt eller negativt prøver jeg å finne ut av... Ingenting er som å høre på kvinnfolket i Arch Enemy rope ut sataniske fraser med en stemme som er mer mannlig enn min... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Juba, juba. Jeg får tomat-besøk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis det er syndene han skal svi får, da brude jo du sittet i et hvitt polstret rom nå ! Neida, men du er litt ja særegen kan jeg si Bundy... Positivt eller negativt prøver jeg å finne ut av... Ingenting er som å høre på kvinnfolket i Arch Enemy rope ut sataniske fraser med en stemme som er mer mannlig enn min... 8333029[/snapback] Haehae! Arch Enemy er kos. Du må growle! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du hører på dem også? Hva mer hører du på? Jeg hører på generelt alt metal som finnes, alt fra Metalica til Dragonforce... Growle FTW! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du hører på dem også? Hva mer hører du på? Jeg hører på generelt alt metal som finnes, alt fra Metalica til Dragonforce... Growle FTW! 8333054[/snapback] Ja, hører også på mye rart. Kan si favorittene da: Dimmu Borgir Amon Amarth Arch Enemy Cannibal Corpse Meshuggah Satyricon Strapping Young Lad In Flames ..bare gi anbefalinger til meg Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Metalica makes me puke. Posers. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Metalica makes me puke. Posers. 8333096[/snapback] Liker ikke Metalica noe særlig jeg heller. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du hører på dem også? Hva mer hører du på? Jeg hører på generelt alt metal som finnes, alt fra Metalica til Dragonforce... Growle FTW! 8333054[/snapback] Ja, hører også på mye rart. Kan si favorittene da: Dimmu Borgir Amon Amarth Arch Enemy Cannibal Corpse Meshuggah Satyricon Strapping Young Lad In Flames ..bare gi anbefalinger til meg 8333095[/snapback] Hvis du liker de du nevner der vil du nok garantert ha sansen for Deicide, Zyklon, Behemoth, Carcass, Death, Keep Of Kalessin, Hypocrisy, Kreator, Sodom og Morbid Angel. Bare for å nevne noen, om du trenger fler tips feel free til å ta en titt på last.fm'en min Forresten, noen andre som har fått badet i påsken? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da kom snøen hit til Vikersund også... snakker om "vår" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prøv Dragonforce, musikken deres er det raskeste som finne innen powermetal, også episke tekster og noe bruk av keyboard gjør at jeg liker dem... Du kan prøve Fury of the Storm og Valley of the Damned, mye futt og tekstene er rå... Hvis du liker det, så kan du prøve også My Spirit Will Go On og Operation Ground and Pound... De er raske, trommisen er rå men blir slått på streken av Dave Lombardo i Slayer som holder 16 slag per takt i Angel of Death... Men de er raske nok for min del... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Herlig! Det SNØR! 8332987[/snapback] GAH. Her hvor jeg bor har vi hatt helt greit vær i påsken, så våkner jeg opp til snø i dag morres. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Faen i helvet, FAEN FAEN OG ATTER EN GANG FAEN! POKKERS DRITTSNØ! AKKURAT I DAG, FAEN JEG VIL IKKE GÅ TIL SKOLEN! JEG VIL HA VÅR! FAEN JEG HATER DEG JÆVLA SNØ! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Arg! Så skulle den ....snøen komme igjen! Why?! Bare kaldt og jæv... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prøv Dragonforce, musikken deres er det raskeste som finne innen powermetal, også episke tekster og noe bruk av keyboard gjør at jeg liker dem... Du kan prøve Fury of the Storm og Valley of the Damned, mye futt og tekstene er rå... Hvis du liker det, så kan du prøve også My Spirit Will Go On og Operation Ground and Pound... De er raske, trommisen er rå men blir slått på streken av Dave Lombardo i Slayer som holder 16 slag per takt i Angel of Death... Men de er raske nok for min del... 8333128[/snapback] hva er det som er så pent og fantastisk med musikk hvor artistene prøver å slå seg selv i ett løp de har funnet på selv? Det er ikke poenget å kunne spille 16dels noter hele veien for å bevise at man er BEST of the BEST....og "growle" som en har fått elefantkuk i røven. Sorry, men jeg har aldri skjønt meg på metall og powermetal. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 VG og Dagbladet skal ha creds for værmeldingen sin. På onsdag meldte de skyfritt og 16 grader i dag.. Det er 0 og det snør.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jaja, smaken er som baken MrLeftfield, du liker ditt og jeg liker mitt... Hva er det du hører på? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nå smelter snømannen til min bror! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hvis du liker de du nevner der vil du nok garantert ha sansen for Deicide, Zyklon, Behemoth, Carcass, Death, Keep Of Kalessin, Hypocrisy, Kreator, Sodom og Morbid Angel. Bare for å nevne noen, om du trenger fler tips feel free til å ta en titt på last.fm'en min 8333121[/snapback] Takk pus Prøv Dragonforce, musikken deres er det raskeste som finne innen powermetal, også episke tekster og noe bruk av keyboard gjør at jeg liker dem... Du kan prøve Fury of the Storm og Valley of the Damned, mye futt og tekstene er rå... Hvis du liker det, så kan du prøve også My Spirit Will Go On og Operation Ground and Pound... De er raske, trommisen er rå men blir slått på streken av Dave Lombardo i Slayer som holder 16 slag per takt i Angel of Death... Men de er raske nok for min del... 8333128[/snapback] Takk til deg også, jeg *kjøper* platene nå. Endret 8. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jaja, smaken er som baken MrLeftfield, du liker ditt og jeg liker mitt... Hva er det du hører på? 8333181[/snapback] vel sant det. Jeg er bare morgengretten Sorry. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Men hva er det du hører på da? Hvis det er topp-20 musikk så må jeg slå til noe... Hater topp 20-musikk! Det er noe dritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg