Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hvis det er syndene han skal svi får, da brude jo du sittet i et hvitt polstret rom nå :tease:!

Neida, men du er litt ja særegen kan jeg si Bundy... Positivt eller negativt prøver jeg å finne ut av...

Ingenting er som å høre på kvinnfolket i Arch Enemy rope ut sataniske fraser med en stemme som er mer mannlig enn min...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis det er syndene han skal svi får, da brude jo du sittet i et hvitt polstret rom nå :tease:!

Neida, men du er litt ja særegen kan jeg si Bundy... Positivt eller negativt prøver jeg å finne ut av...

Ingenting er som å høre på kvinnfolket i Arch Enemy rope ut sataniske fraser med en stemme som er mer mannlig enn min...

8333029[/snapback]

Haehae! Arch Enemy er kos.

Du må growle!

Lenke til kommentar
Du hører på dem også? Hva mer hører du på? Jeg hører på generelt alt metal som finnes, alt fra Metalica til Dragonforce...

Growle FTW!

8333054[/snapback]

Ja, hører også på mye rart. Kan si favorittene da:

Dimmu Borgir

Amon Amarth

Arch Enemy

Cannibal Corpse

Meshuggah

Satyricon

Strapping Young Lad

In Flames

..bare gi anbefalinger til meg :D

Lenke til kommentar
Du hører på dem også? Hva mer hører du på? Jeg hører på generelt alt metal som finnes, alt fra Metalica til Dragonforce...

Growle FTW!

8333054[/snapback]

Ja, hører også på mye rart. Kan si favorittene da:

Dimmu Borgir

Amon Amarth

Arch Enemy

Cannibal Corpse

Meshuggah

Satyricon

Strapping Young Lad

In Flames

..bare gi anbefalinger til meg :D

8333095[/snapback]

Hvis du liker de du nevner der vil du nok garantert ha sansen for Deicide, Zyklon, Behemoth, Carcass, Death, Keep Of Kalessin, Hypocrisy, Kreator, Sodom og Morbid Angel.

Bare for å nevne noen, om du trenger fler tips feel free til å ta en titt på last.fm'en min :)

Forresten, noen andre som har fått badet i påsken?

Lenke til kommentar

Prøv Dragonforce, musikken deres er det raskeste som finne innen powermetal, også episke tekster og noe bruk av keyboard gjør at jeg liker dem...

Du kan prøve Fury of the Storm og Valley of the Damned, mye futt og tekstene er rå... Hvis du liker det, så kan du prøve også My Spirit Will Go On og Operation Ground and Pound...

De er raske, trommisen er rå men blir slått på streken av Dave Lombardo i Slayer som holder 16 slag per takt i Angel of Death... Men de er raske nok for min del...

Lenke til kommentar
Prøv Dragonforce, musikken deres er det raskeste som finne innen powermetal, også episke tekster og noe bruk av keyboard gjør at jeg liker dem...

Du kan prøve Fury of the Storm og Valley of the Damned, mye futt og tekstene er rå... Hvis du liker det, så kan du prøve også My Spirit Will Go On og Operation Ground and Pound...

De er raske, trommisen er rå men blir slått på streken av Dave Lombardo i Slayer som holder 16 slag per takt i Angel of Death... Men de er raske nok for min del...

8333128[/snapback]

hva er det som er så pent og fantastisk med musikk hvor artistene prøver å slå seg selv i ett løp de har funnet på selv? Det er ikke poenget å kunne spille 16dels noter hele veien for å bevise at man er BEST of the BEST....og "growle" som en har fått elefantkuk i røven. Sorry, men jeg har aldri skjønt meg på metall og powermetal.

Lenke til kommentar
Hvis du liker de du nevner der vil du nok garantert ha sansen for Deicide, Zyklon, Behemoth, Carcass, Death, Keep Of Kalessin, Hypocrisy, Kreator, Sodom og Morbid Angel.

Bare for å nevne noen, om du trenger fler tips feel free til å ta en titt på last.fm'en min :)

8333121[/snapback]

Takk pus :D

8333128[/snapback]

Takk til deg også, jeg *kjøper* platene nå.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...