Gjest medlem-77217 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Namsos: Overskyet, eller glimt av sol. Ligger sikkert 5-10cm snø på bakken rundt huset. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ås:5 grader, skyet ig det ser ut til å begynne å snø Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) I oslo er det fint vær atm. I nord-oslo er det i alle fall ca 10 grader, og ingen snø å se. Endret 8. april 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Stord: 1,6 grader, har snød mye(så mye at bakken er dekket med et tykt lag med snø på sikkert 10cm) men nå regner det. Tror jeg holder meg inne i dag Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lørenskog: Overskyet, null snø, skyfri himmel Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lørenskog: Overskyet, skyfri himmel 8332729[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeez, gymlekser er kjedelig. Din yngre fetter skal på leirskole ved kysten. Hvilke sikkerhetstips vil du gi ham før han drar? Hvem bryr seg om hva slags tips fetteren min trenger. Lurer på om jeg kan svare "Har ingen fetter" Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bergen: Mye snø, lite varme.. Kjedelig Within Temtation - stand my ground atm.. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da var jeg ferdig med å vaske opp, er helt rar på hendene. De har ikke godt av så mye vann på en gang Men nå kan jeg si at jeg har gjort noe for familien i påska også! Så kjakt oppsumert er det egentli snø over hele landet! Vi får håpe på sol og varmere vær slik at vi kan gå ut og kose oss i stedet for å sitte her i SO Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 8332823[/snapback] De spilte relax, take it eeeeeeeasy på homsebaren i går. Gjett hvem jeg tenkte på da, pus. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg sitter i SO, uansett vær Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De spilte relax, take it eeeeeeeasy på homsebaren i går. Gjett hvem jeg tenkte på da, pus. 8332853[/snapback] Nåååå *kozemoze* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva skal jeg gjøre? Har lekser å gjøre men begynner med dem om en time, pga hvile... Noen forslag? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva skal jeg gjøre? Har lekser å gjøre men begynner med dem om en time, pga hvile... Noen forslag? 8332889[/snapback] Du slapper av med litt musikk og litt drittprat her inne i SO Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 SO virker litt øde... *Metallica-Master of Puppets* Ingenting måler seg med den soloen for meg, nesten en åndelig opplevelse... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Øde er vel ikke rette ordet. Da hadde det jo ikke vært noen brukere her. Når det er sagt så er aktiviteten her litt dårlig, og derfor kunne det jo være en ide å rett og slett begynne på leksene med en gang? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Øde er vel ikke rette ordet. Da hadde det jo ikke vært noen brukere her. Når det er sagt så er aktiviteten her litt dårlig, og derfor kunne det jo være en ide å rett og slett begynne på leksene med en gang? 8332960[/snapback] jeg kan ikke si at Arv og Interfaces er noe særlig fristende å lære om atm. Men så stod jeg opp for 10min siden og da. *drekke litt kaffe og gjennomgå PP-foiler* Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du sier noe klokt men jeg må hvile, fikk litt lite søvn i natt så jeg må få kroppen klar.... Og dagens to timer lange gudstjeneste der jeg sto i 1 time og 30 minutter hjalp ikke akkurat på kroppens søvnmangel... "Come crawling faster Obey your master Your life burns faster Obey your master Master" Jaja, får vel gjøre litt lekser... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva faen!? I går kommer solen fram og snøen smelter, og endelig ser det ut som om våren er på anmarsj. Jeg legger meg med store forventninger til morgendagen, og hva skjer? Jo, det snør! I store mengder, ligger opptil flere centimeter på bakken allerede. Dette er rene vinteren her i Bergen! Verdamte Schnee! 8332206[/snapback] Ser du? Det er prisen for alle syndene dine!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg