Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig med å vaske opp, er helt rar på hendene. De har ikke godt av så mye vann på en gang :p Men nå kan jeg si at jeg har gjort noe for familien i påska også!

Så kjakt oppsumert er det egentli snø over hele landet! Vi får håpe på sol og varmere vær slik at vi kan gå ut og kose oss i stedet for å sitte her i SO :p

Lenke til kommentar
Øde er vel ikke rette ordet. Da hadde det jo ikke vært noen brukere her. Når det er sagt så er aktiviteten her litt dårlig, og derfor kunne det jo være en ide å rett og slett begynne på leksene med en gang?

8332960[/snapback]

jeg kan ikke si at Arv og Interfaces er noe særlig fristende å lære om atm. Men så stod jeg opp for 10min siden og da. *drekke litt kaffe og gjennomgå PP-foiler*

Lenke til kommentar

Du sier noe klokt men jeg må hvile, fikk litt lite søvn i natt så jeg må få kroppen klar.... Og dagens to timer lange gudstjeneste der jeg sto i 1 time og 30 minutter hjalp ikke akkurat på kroppens søvnmangel...

"Come crawling faster

Obey your master

Your life burns faster

Obey your master

Master"

Jaja, får vel gjøre litt lekser...

Lenke til kommentar
Hva faen!? I går kommer solen fram og snøen smelter, og endelig ser det ut som om våren er på anmarsj. Jeg legger meg med store forventninger til morgendagen, og hva skjer? Jo, det snør! I store mengder, ligger opptil flere centimeter på bakken allerede. Dette er rene vinteren her i Bergen! Verdamte Schnee!  :realmad:

8332206[/snapback]

Ser du? Det er prisen for alle syndene dine!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...