Eplefe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei WhiteDragon ferdig med bannetiden nu? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Men hvordan vet man at en person man snakker med over messenger er en idiot? 8332267[/snapback] Du kan ikke akkurat si at han skrev så pent F.eks så brukte han aldri komma eller punktum i noen setninger, og Engelsk-kunskapene hans var ikke akkurat helt på topp de heller, heller nærmere bunnen Endret 8. april 2007 av Andeby Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skjønte nok spøken i den da men Besteforeldre lager bestandig god mat, bestandig koselig å dra på middagsbesøk dit Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvilke besteforeldre lager ikke god mat? Bortsett fra de som er død, og dermed ikke kan lage mat i det hele tatt. Jeg digger middagene til min mormor. Er ikke så ofte det blir middagsbesøk dit, men når det først blir er det et høydepunkt uten like. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei WhiteDragon ferdig med bannetiden nu? 8332308[/snapback] Jaa Var det for en uke siden da, men.. Hihi Har vært på hytta i en uke, så har ikke vært såå mye her Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ahh, hva er vel bedre enn solbærtoddy etter å ha vært ute i 10 min og hengt opp klær. Gud, like før fingrene mine frøs i hjel. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ahh, hva er vel bedre enn solbærtoddy etter å ha vært ute i 10 min og hengt opp klær. Gud, like før fingrene mine frøs i hjel. 8332348[/snapback] Solbærtoddy ja, høres godt ut Har ikke så mye peiling på kletørking, men hvis det er såå kaldt, funker det ikke bedre å henge opp klærne inne? Og hvor kaldt er det? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ahh, hva er vel bedre enn solbærtoddy etter å ha vært ute i 10 min og hengt opp klær. Gud, like før fingrene mine frøs i hjel. 8332348[/snapback] Er det så kaldt ute? Jaja, du ble kanskje bløt på fingrene, men..hehe Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hurra, nå er jeg hjemme igjen, fra den forferdelige hytta UTEN tilgang til internett eller datamaskin! Og jeg glemte selvsagt å ta med mobilladeren! Men jeg er her nå, og alt er i orden Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Solbærtoddy ja, høres godt ut Har ikke så mye peiling på kletørking, men hvis det er såå kaldt, funker det ikke bedre å henge opp klærne inne? Og hvor kaldt er det? 8332381[/snapback] Det er ca 1 varmegrad. Kaldt når man går ut i bare t-skjorte. Mamma sa jeg sku henge dem opp ute, jeg bare gjør det hu sier^^ Er det så kaldt ute? Jaja, du ble kanskje bløt på fingrene, men..hehe 8332382[/snapback] Ja, det er kaldt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Snø Jeg tror jeg tar meg en dusj snart. Holder på å sovne igjen xD Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Solbærtoddy ja, høres godt ut Har ikke så mye peiling på kletørking, men hvis det er såå kaldt, funker det ikke bedre å henge opp klærne inne? Og hvor kaldt er det? 8332381[/snapback] Det er ca 1 varmegrad. Kaldt når man går ut i bare t-skjorte. Mamma sa jeg sku henge dem opp ute, jeg bare gjør det hu sier^^ Hører vi ikke alle på hva mødrene våre sier, uansett hvor dumt det egentlig høres ut Men de har som regel rett da! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Netopp kommet meg opp av sengen nå, og opdaget at det snør! wtf? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Her i vikersund snør det... ikke! "Ellers meldes det om fint vær, mye sol og strenge mødre/fedre som sier at man skal rydde rommet" Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skjønner ikke hvorfor det skal snø nå. Vi er jo snart i mai jo..Her er alt dekt med snø!! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Skjønner ikke hvorfor det skal snø nå. Vi er jo snart i mai jo..Her er alt dekt med snø!! 8332542[/snapback] her og, i kristiansund, det suger, skal liksom sykle til skolen! Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg bor da i Steinkjer, hvis noen lurte. Kan vi ikke få en værrapport fra alle her inne? Er det like mye drittvær overalt i norge? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har hatt min dose med snø i år, snøskuffa er lagt vekk, og har ikke lyst til å hente den for å skuffe. Jævela møkkasnø! jeg gikk jo i T-sjorte i byen i går, og nå snør det, wtf? EDIT: bor i Kr.sand Endret 8. april 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg bor da i Steinkjer, hvis noen lurte. Kan vi ikke få en værrapport fra alle her inne? Er det like mye drittvær overalt i norge? 8332572[/snapback] Ja, faktisk. Det snør som et helvete her Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det er full sol her og litt overskyet og snø! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg