Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvordan vet man at en person man snakker med over messenger er en idiot?

8332267[/snapback]

Du kan ikke akkurat si at han skrev så pent :p F.eks så brukte han aldri komma eller punktum i noen setninger, og Engelsk-kunskapene hans var ikke akkurat helt på topp de heller, heller nærmere bunnen :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Hvilke besteforeldre lager ikke god mat? Bortsett fra de som er død, og dermed ikke kan lage mat i det hele tatt. Jeg digger middagene til min mormor. Er ikke så ofte det blir middagsbesøk dit, men når det først blir er det et høydepunkt uten like.

Lenke til kommentar
Ahh, hva er vel bedre enn solbærtoddy etter å ha vært ute i 10 min og hengt opp klær. Gud, like før fingrene mine frøs i hjel.

8332348[/snapback]

Solbærtoddy ja, høres godt ut :) Har ikke så mye peiling på kletørking, men hvis det er såå kaldt, funker det ikke bedre å henge opp klærne inne? Og hvor kaldt er det?

Lenke til kommentar
Solbærtoddy ja, høres godt ut :) Har ikke så mye peiling på kletørking, men hvis det er såå kaldt, funker det ikke bedre å henge opp klærne inne? Og hvor kaldt er det?

8332381[/snapback]

Det er ca 1 varmegrad. Kaldt når man går ut i bare t-skjorte. Mamma sa jeg sku henge dem opp ute, jeg bare gjør det hu sier^^

Er det så kaldt ute? Jaja, du ble kanskje bløt på fingrene, men..hehe ;)

8332382[/snapback]

Ja, det er kaldt. :D

Lenke til kommentar

8332381[/snapback]

Det er ca 1 varmegrad. Kaldt når man går ut i bare t-skjorte. Mamma sa jeg sku henge dem opp ute, jeg bare gjør det hu sier^^

Hører vi ikke alle på hva mødrene våre sier, uansett hvor dumt det egentlig høres ut :hmm: Men de har som regel rett da!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt min dose med snø i år, snøskuffa er lagt vekk, og har ikke lyst til å hente den for å skuffe. Jævela møkkasnø! jeg gikk jo i T-sjorte i byen i går, og nå snør det, wtf?

EDIT: bor i Kr.sand

Endret av Hellemyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...