Demantios Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 hva er det han vil? plage oss? Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 DA var jeg ferdig på jobb! Herlig dag, liksom bare 5 dager igjen og idag holdt det på å gå gale veien.. Holdt på å sloss! :S 7446494[/snapback] Holdt du på å sloss med en type? Hva skjedde? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 DA var jeg ferdig på jobb! Herlig dag, liksom bare 5 dager igjen og idag holdt det på å gå gale veien.. Holdt på å sloss! :S 7446494[/snapback] Holdt du på å sloss med en type? Hva skjedde? 7446513[/snapback] Vel, for å gjøre en lang historie veldig kort; han ba meg å holde kjeft uten grunn, så jeg sa at han skulle holde kjeft ellers smeller jeg til han. Da kommer han opp i trynet på meg å sier kom igjen, men jeg gjør det ikke pga. at jeg vil gjerne beholde jobben min den siste uka. Herregud som det frista å bare gi han en fet høyre rett i nesa!! uansett: Hvorfor er det snakk om rasisme her, og hvem er rasist? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 DA var jeg ferdig på jobb! Herlig dag, liksom bare 5 dager igjen og idag holdt det på å gå gale veien.. Holdt på å sloss! :S 7446494[/snapback] Sjefen igjen? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ringer til Vernepliktsverket nå, de har ikke fått søknaden min om utsettelse enda jeg har sendt den både via vanlig brev og faks...Fikk melding om at vis jeg ikke svarte så ville politiet komme å hente meg på innrullings dagen 7446404[/snapback] Gjem deg i skapet! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 DA var jeg ferdig på jobb! Herlig dag, liksom bare 5 dager igjen og idag holdt det på å gå gale veien.. Holdt på å sloss! :S 7446494[/snapback] Sjefen igjen? 7446542[/snapback] Nei, hun er faktisk begynt å være veldig snill! Hun støtta meg idag i det som skjedde, både hun å kjøkkensjefen! haha, han ligger så tynt ann! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gogogo! La igjen en lapp til sjefen i går at jeg måtte gå tidligere fra jobb i morgen, lurer på om hun har latt som hun ikke så den og kastet den og! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Gjem deg i skapet! 7446545[/snapback] Jeg ringte de, og så sa det at jeg måtte sende sånn retur lapp ting, hvilken lapp? jeg har ikke fått noen lapp, så sier smartingen i telefonene, det står her at du skal ha fått tilsendt en lapp i posten, denne informasjonen er riktig, blablabla følgte ikke så mye med, men han sa jeg skulle ringe igjen om 1 uke. Jeg skal ikke i militæret enda! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg skal ikke i militæret enda! 7446568[/snapback] Hvorfor ikke? Har du så mye annet å finne på da? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Gjem deg i skapet! 7446545[/snapback] Jeg ringte de, og så sa det at jeg måtte sende sånn retur lapp ting, hvilken lapp? jeg har ikke fått noen lapp, så sier smartingen i telefonene, det står her at du skal ha fått tilsendt en lapp i posten, denne informasjonen er riktig, blablabla følgte ikke så mye med, men han sa jeg skulle ringe igjen om 1 uke. Jeg skal ikke i militæret enda! 7446568[/snapback] Hvis millitæret har sendt deg en lapp i posten er det 99.8% sikkert at den dropper!^^ Uansett, det er fengsels-straff for å ikke møte opp? Jeg skal inn den 23. januar til værnes.. hvor skulle du? Mushi: Du hadde sikkert hatt godt av millitæret. Endret 7. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 og _der_ var jeg hjemme fra skolen ^^ Må lage meg no mer mat. Fikk ikke ta studiedag i morgen, fordi jeg hadde glemt at man må "søke" om det 3 dager i forveien. Så jeg tar det på tirsdag i stedenfor ^_^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Fikk ikke ta studiedag i morgen, fordi jeg hadde glemt at man må "søke" om det 3 dager i forveien.Så jeg tar det på tirsdag i stedenfor ^_^ 7446603[/snapback] Vi trenger omtrent bare si ifra til lærer, vi Jeg har popcorn, og nå skal jeg se The L Word sammen med den dårlige samvittigheten min. Wuhu. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg skal ikke i militæret enda! 7446568[/snapback] Hvorfor ikke? Har du så mye annet å finne på da? 7446582[/snapback] Lærling vøtt Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har studiedag nå jeg også, men har bare ligget på sofaen i 3 timer og lest på forums, burde kanskje gjøre noe snart.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis millitæret har sendt deg en lapp i posten er det 99.8% sikkert at den dropper!^^ Uansett, det er fengsels-straff for å ikke møte opp?Jeg skal inn den 23. januar til værnes.. hvor skulle du? Mushi: Du hadde sikkert hatt godt av millitæret. 7446588[/snapback] 23. januar til værnes^^ Mushi hadde hatt gått av militæret, det har igrunn alle men Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Lærling vøtt 7446627[/snapback] Var det jeg synes å huske. Får håpe du får utsatt det da Mushi hadde grått av millitæret Tror neppe jeg hadde kommet inn hvis jeg ville. Endret 7. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis millitæret har sendt deg en lapp i posten er det 99.8% sikkert at den dropper!^^ Uansett, det er fengsels-straff for å ikke møte opp?Jeg skal inn den 23. januar til værnes.. hvor skulle du? Mushi: Du hadde sikkert hatt godt av millitæret. 7446588[/snapback] 23. januar til værnes^^ Mushi hadde hatt gått av militæret, det har igrunn alle men 7446633[/snapback] hiv deg på! Kanskje vi havner i samme gruppe? ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hehe ja jeg bare driter i læretia og stikker til militæret, sett at det hadde vært gøy da Endret 7. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe ja jeg bare driter i læretia og stikker til militæret, sett at det hadde vært gøy da 7446663[/snapback] Sikkert gøy da Men din arbeidsgiver er pliktig til å gi deg arbeid ved endt førstegangstjeneste uansett.. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe ja jeg bare driter i læretia og stikker til militæret, sett at det hadde vært gøy da 7446663[/snapback] Sikkert gøy da Men din arbeidsgiver er pliktig til å gi deg arbeid ved endt førstegangstjeneste uansett.. 7446680[/snapback] Ja, det er sant, men se for deg meg...eller det kan du ikke for du har ikke sett meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg